bugün

kendisini laikçi olarak gören yazardır. şu entrysinde laikçileri yaftalayan zihniyete şöyle konuşur iken (#21724490)

burada da laikçileri yaftalayan akp'lileri bu şekilde yaftalamış (#21773019) yazardır aynı zamanda.
Kendi içinde tutarsız olması beni üzmüştür.
hele bir de bana chp sol bir parti değil deyişi var altınıza sıçarsınız gülmekten.
Kekoları küçümseyen yazar.
Nazik yazar. Saygılar.
(#21722281)

o zaman git inci sözlükte yaz yazarı. ne işi varsa burada?
ergendir,oraya buraya bilmeden küfür savurur.
tek derdi beşiktaş olan yazar.
tam bir ergen yazarı. Sağı solu Özel mesaj ile tahrik etmektedir. Uzak durunuz.

Edit : (bkz: yazık la kimin çocuğuysa)
sözlükteki yazarlara ağır sinkaflı küfürler savuran yazar.

kendisine tavsiyem; onun bunun anasına bacısına küfür etmeden önce ergen gibi değil olgun bir insan gibi davranmayı öğrenmeli.
(bkz: anthony hopkins)
'komik değildi ama güldüm. aslında komikti' diyerek güldüren yazar. içten bir yazar, bravo.

hoşgelenlerden.
Değerli bir emek insanı. Mutsuz insanı 3 dakika içinde gülümsetebilme* yeteneğine sahip.
ayrıca mizaha, karikatüre bayılır, bayılır.. *
© copyright 2005 - 2026