bugün

mantıklı düşünelim mi acaba?
şimdi biz allah ın kuluyuz ve allah bize şah damarımızdan daha yakın.
namazda allah ın huzuruna çıkılıyor.
o zaten seni yaratan. her zerreni biliyor. saçını kapatsan ne. gizleyebilecek misin?
ayrıca neden gizleme ihtiyacı duyuyorsun?

bu işin mantık tarafı.

ha inanç tarafına yorum yapılmaz. kılınmaz diyorlarsa kılınmaz sonuçta bir gelenek, usul var. uymak lazım.
ateşi bol olsun.
görsel
namazı kıldık ta başın açık veya kapalı olması kaldı.

önce kul hakkı yemeyi,alkolü, yalanı,haramı,zinayı bırakalım.

sonra namaza niyet edelim. arkası gelir zaten.
öhöm
(bkz: kıçından stil uydurmak)
Namazın kılıniş şartlarına uymadığı için kadinlar acisindan makbul bir eylem değildir.
Başlığı görünce "kesin seliadir" dedim ve öyle çıktı. Bir gram olgunlaşma yok. Aynı tas aynı hamam.
namaz kılmak farz olduğu gibi kadına kapanmak da farzdır . nur suresi 31.ayet ve ahzap 59 .ayetler delildir .muhkemdir çünkü hüküm bildirir. marjinal olmaya gerek yoktur .
Setri avret vardir dogru olmaz.

Gecerlimi gecersiz mi olacagina Allah karar verir.

Kadinin saçi Allah a da haramdir gibi bi manyakligi kim soyluyor ona cok sasirdim manyak

Allah Erkek mi kadin in sacindan tahrik mi olacak ne malsiniz yaa Allah a bu tur noksanliklardan munezzehtir.
Gösterip elletmemek gibi bir şey.
su içerek oruç tutmak gibi bir şey.
namazın gereklerinden olan setr-i avreti yerine getirmemektir.
Yaptığım ve yapacağım eylemdir.
Erkeklerin yaptığı harekettir, doğrudur, mümkündür.
Allah'a zikir halindeyken bir kişi başı açık olsa ne olur kapalı olsa ne olur. yalnızkende yapamazmış. vay arkadaş.
Kuranda baş kapat yazmadığına göre olabilen durum.
yalnızken de yapamaz.
mantıken yalnızken olabilir bir durumdur. sonuçta bizi allah yaratmadı mı her anımızı görmüyor mu? namaz kılarken saçımızı görse nolur ki.
erkekler için caiz, kadınlar için caiz değildir.

setr-i avret, namazın şartlarından biri olup, namazda avret yerlerinin örtülmesi anlamına gelmektedir. avret kavramı ise, bir zorunluluk olmadan insan vücudunda açılması helal olmayan, namazda ve namaz dışında örtülmesi farz ve başkalarınca bakılması haram olan yerleri ifade etmektedir.

namazda ve namaz dışında örtülmesi gereken avret mahallinin erkeklerde diz kapağı ile göbek arası, kadınlarda ise, el, yüz ve ayaklar dışındaki bütün beden olduğu ve namaz kılarken, bu uzuvların vücut hatlarını belli etmeyecek ve rengini göstermeyecek nitelikte bir elbise ile örtülmesi gerektiği biliniyorken, kadınların baş açık olarak namaz kılmaları nasıl caiz olabilir?
tabi ki caiz değildir.
namaz kilinda nasil kilarsaniz kilin.
Yeterki samimiyetle yuce mevlaya yonelin. O herseyin en guzelini bilendir..
erkeksen sorun olmayacak durumdur.
Bir kere unutup yaptığım yanlış durumdur.
Namaz kabul olmaz.
başı kapalı namaz kılmak kuran da yazmadığından olabilecek durumdur..

ayrıca,

kuran da abdest olmadığını söyleyen, abdestle ilgili ayet isteyen zırcahillere de şu "ayetlere" bakmalarını salık vermekteyim;

5 Maide Suresi 6:

Ey iman edenler!Namaza kalktığınızda; Yıkayınız: yüzlerinizi ve dirseklere kadar ellerinizi. Sıvazlayınız: başınızı ve topuklara kadar ayaklarınızı.* Eğer cünüp iseniz temizlenin. Eğer hasta veya yolculukta iseniz, veya biriniz ayak yolundan geldi ise, ya da kadınlara dokunduysanız, ve de su bulamamışsanız: Temiz bir toprakla yüzünüzü ve ellerinizi sıvazlayın*. Allah size zorluk çıkarmak istemez. Allah sizi temizlemek ve üzerinizdeki nimetini tamamlamak istiyor. Umulur ki; şükredersiniz.

4 Nisa Suresi 43:

Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, cünüp iken de yolculuk hali müstesna yıkanıncaya (gusül edinceye, boy abdesti alıncaya) kadar namaza yaklaşmayın. Eğer hasta veya yolculuktaysanız, biriniz ayak yolundan gelmiş, yahut kadınlara dokunmuş da su bulamamışsanız, temiz bir toprakla teyemmüm edin: Yüzlerinizi ve ellerinizi sıvazlayın. Allah affedici, bağışlayıcıdır.
akılları sıra hadisleri sallamayan tiplerin en çok hakkında atıp tuttukları mevzu.
namaz kılmadan önce dirseklere kadar ellerimizi ve yüzümüzü yıkamamız, başımızı sıvazlamamız, ayaklarımızı sıvazlamamız/yıkamamız emredilmiş. bunun dışında başka örneğin kimsenin başının örtülmesi gibi bi emir gelmemiş. madem gelmemiş, nasıl farzolmuş? başı açıklığın namaz kılmaya etkisi kuranda bulunamıyorsa nasıl zorunlu tutulmuştur? yine hadis dincileri mi acaba?!!!