banka ve sigorta işçileri sendikası nın kısalmasıymış efendim kendileri.
şu an itibariyle basisen futbol turnuvasında 7-4 yenilmiş bir takımın kaptanı olarak üzüntü içerisindeyim..
20.04.2011 tarihli gazetelerde tam sayfa ilanları ile göz yaşartmıştır. Hani banka çalışanı olarak sömürüldüğünü bilirsin ama yüksek sesle tam sayfa söylenince insan hüzünleniyor.

http://www.basisen.org.tr...x?pid=75182&nid=67085
© copyright 2005 - 2026