bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- yaşamak üzerine2
- dünya7
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- guyana4
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ona bir şey söyle10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- çekya3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- avustralya2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- ahududu2
hindistan menşeili motosiklet markası. türkiye pazarına kuralkan motosiklet tarafından getirildi. şimdilik pulsar ve dıscovery modelleri bayilerde satışlarda. kanuni bayi ve servisleri tarafından da hizmet sağlanmakta olup, pazardaki etkisi biraz zaman geçtikten sonra belli olacaktır.
şimdide gündeme türkiye pazarına çıkaracağı motorsiklet motorlu otomobil ile geliyor. 15 bin tl olacakmış fiyatı. yokuş çıkar mı sorusu akıllarda.
camlarını şeffaf poşetten yapmışlar. 217cc motoru var. 50cc kaportayı kaldırır. 150cc 4 kişiyi kaldırır 17cc lastikleri hesaplarsak rahat çıkar yokuş. hava sogutmalı 4 zamanlı motoru var. çevre dostu motoru var demek.
eğer 2 zamanlı motoru olsa bilinçli kişiler almazdı.
motorun enjeksiyonlu üç tane bujisi olduğundan bahsediliyor doğrumu yoksa şehir efsanesimi.
sözcü tv de su soğutmalı diyor. web sitesinde hava soğutmalı yazıyor.
http://www.sozcu.com.tr/2...ozcu-tv-test-etti-987741/
eğer 2 zamanlı motoru olsa bilinçli kişiler almazdı.
motorun enjeksiyonlu üç tane bujisi olduğundan bahsediliyor doğrumu yoksa şehir efsanesimi.
sözcü tv de su soğutmalı diyor. web sitesinde hava soğutmalı yazıyor.
http://www.sozcu.com.tr/2...ozcu-tv-test-etti-987741/
Hindistan menşeili motosiklet üreticisi.
Türkiye'ye kuralkan holding tarafından getiriliyor. Boxer, discover, pulsar 200ns, pulsar 200rs gibi fiyat performans canavarı motorları var.
Kalite olarak bir japon olmasa da çinli'den kat kat iyi motosikletler üretiyor bajaj. Ayrıca ktm'nin motorlarını da üreten firmadır.
Kalite olarak bir iddiaları yok. Sadece sağlam, az yakan ve rakiplerine oranla uygun ürünler satma peşindeler. Müşteri konusunda da oldukça hassas oldukları söyleniyor. Motordaki sorun Ne olursa olsun garantiden değiştirip birebir ilgileniyorlarmış.
Bajaj'ın ülkemizdeki motosiklet pazarını canlandırdığını düşünüyorum. özellikle 10 yıllık cbf'e neredeyse 6000 lira isteyen honda'ya bu klasmanda ciddi bir rakip geldi diyebiliriz.
Türkiye'ye kuralkan holding tarafından getiriliyor. Boxer, discover, pulsar 200ns, pulsar 200rs gibi fiyat performans canavarı motorları var.
Kalite olarak bir japon olmasa da çinli'den kat kat iyi motosikletler üretiyor bajaj. Ayrıca ktm'nin motorlarını da üreten firmadır.
Kalite olarak bir iddiaları yok. Sadece sağlam, az yakan ve rakiplerine oranla uygun ürünler satma peşindeler. Müşteri konusunda da oldukça hassas oldukları söyleniyor. Motordaki sorun Ne olursa olsun garantiden değiştirip birebir ilgileniyorlarmış.
Bajaj'ın ülkemizdeki motosiklet pazarını canlandırdığını düşünüyorum. özellikle 10 yıllık cbf'e neredeyse 6000 lira isteyen honda'ya bu klasmanda ciddi bir rakip geldi diyebiliriz.
Sen yıllarca ingiliz sömürgesi ol. Gel.böyle bir marka yarat.
Türkiye mi, yıllardır özgür bir ülke ama nedense böyle şeyler yapmak götümüze zor geliyor.
Türkiye mi, yıllardır özgür bir ülke ama nedense böyle şeyler yapmak götümüze zor geliyor.
yerli araba üretsek şartlardan dolayı satabileceğimiz ülke yok. ancak afrikaya satabilirsin. üçüncü ülke olduğumuz için bu durum böyle. ben bir alman vatandaşı olsam bmw, mersedes, opel araba alırdım. bajaj hidistanda üretiliyor senin ürettiğin arabayı hindistan vatandaşı alamaz. fakir halk. alman arabasıda alamaz.
bajaj 100km 15 tl benzin harcıyor çok fazla değilmi. motor hacmi çok küçük olduğu için çabuk yıpranır motor.
hesap kitap yaparsan rekabet şarları zorluyor çok sağlam paran olması lazım. ticaretle ugraşıp batan firmalar var sonunda adam beş parasız kalıyor intihar ediyor.
evde pasta yap. satabileceğin müşteri bul. eger başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
evde sararmayan boya üret başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
bajaj 100km 15 tl benzin harcıyor çok fazla değilmi. motor hacmi çok küçük olduğu için çabuk yıpranır motor.
hesap kitap yaparsan rekabet şarları zorluyor çok sağlam paran olması lazım. ticaretle ugraşıp batan firmalar var sonunda adam beş parasız kalıyor intihar ediyor.
evde pasta yap. satabileceğin müşteri bul. eger başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
evde sararmayan boya üret başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
kötü bir motosiklet olmadığını duydum. kendim kullanmadım. ancak cbr 250 ile kıyaslamak yanlış olur. ybr 125 ile kıyaslanabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar