bugün

kalçaları dışında pek bir gideri olmayan hatun.
bazı insanlarının hayatının ne kadar kolay olduğunu gösteren kadın. bir ünlünün kızı olarak doğ, sonra bundan yararlanarak köşe yazarı ol ve bunlarla yetinmeyip bir de şarkı söylemeye başla.. hayat ona güzel.
yaptığı albümdeki enerji şarkısının güzel olmasıyla beni bi hayli şaşırtan hoş bir bayan. bir ara da jüri üyesiydi.
(bkz: vizildayan sinek)
yazarlığını bilmem ama şarkıcılıkta bildiğin şişirilmiş bir profil sergiliyor kendisi. para da bol olunca etrafındaki insanların 'yürü be ayşe senden on numara şarkıcı olur' şeklindeki söylemleriyle şarkı söylediği insanın akılna gelmiyor değil.
enerji lazım diyen ama kendisi bildiğiniz tutuk olan kadın.

(bkz: be yourself)
sözlüğe kayıt esnasında, radyodan gelen bu eğlenceli şarkının sözlerinden nick yapma gibi, kimin söylediğini bilmeden şuursuzca bir hata yapan ben, sonrasında gelen 'ayşe özyılmazel seviyoruz galiba?' lardan sıkılarak, bi' kaç ayrıntı, ne bileyim, 'belki lan, belki de özünde iyidir, severim' dedim, okudum öte berideki yazılarını ama...ı ıh olmayacaktı, zorlamanın alemi yoktu. sonra ne mi öğrendim? nickimle barışmayı öğrendim. mutlu bir beraberliğimiz var. *

edit: 400. entrymi de böyle mi yazacaktım yaa... * *
ashton kutcher tarafından tweet'i retweet'lenmiş kişi.
işte şimdi yarra yering şarabı içelim... 1 sene anlatır bunu...
sağa sola gidip yediğini içtiğini yakında sıçtığına varıncaya dek anlatmakla köşe yazarı olan, bir de saçma sözlere sahip şarkıları pc destekli bişeylerle seslendirmeye çalışan ana-babadan torpilli kapılar açılan insan dişisi.*
Medya nın kalitesinin göstergesi.
sevimli mi değil mi? karar verilemeyen, tatlı patates yanaklara sahip hatun kişisi. *
bizi bitirecek dediğim kişi. lan ashton naptın olum sen. insan her tweete'de karşılık vermez ki brother'ım ya. havasından geçilmez artık enerji'li güzelin.
twitterdan soğuma sebebi. bazen çok mantıklı konuşuyor ama, hakkını yememek gerek.
Uzun zaman önce twitter da şu cümleleri kullanmıştır;

"pelin batu yaz 3000'e gonder uykun cebine gelsin"

yorumsuzdur...
türkiye'deki en berbat köşe yazarlarından biri. bir filmi bile eleştiremiyor. şarkılarında ''gider yapma'', ''koyduğum yerde kalırsın'' gibi sokak jargonları kullanan biçare kişilik.
ağzının üzerine iki tane yapıştırmak istediğim, iticilik abidesi.

çok mu acımasız oldu ne. herkes terk ediyor zaten bunu, bir de biz vuruyoruz garibe yazık bak üzüldüm şimdi..
bakkaldan ped almakta zorlanıyormuş. deseydı çoçuğu gönderir alırdı.
türk kadınının % 95 inde bulunmayan kadınsılık ve seksiliği barındırdığı için ne kadar boş da olsa, ne kadar yeteneksiz de olsa hoş kadındır, iş görür raporu verilecek kadındır.
şarkıcılığını eleştirecek veya takdir edecek kadar bilmediğim kadındır.

ana şunu merak ettirendir. bir yazar niye yazdığı sayfaya böyle seksi'mtrak bir resim koyar.

yoksa yazarlığına güvenmeyenlerden midir?

görsel
(bkz: dostum erotik demişsin masumluktan ölüyo)
sözlüğün durmadan taktığı hatun. eminim o da bu tanımı sevecek.
şarkıcılığını eleştirmek için fazla acımasız olmak gerektiğini düşünüyorum. sonuçta, birçok "ben çok iyi sanatçıyım" diyen insandan çok daha dinlenebilir.

yazarlığı konusunda ise, hiç okumadım ve okumayacağım birisi. o yüzden yorum yapmam gereksiz olur.

benim sorum, kendisini çok güzel bulan insanlara. evet hoş bir kadın, yalnız sokakta parkta, okulda vs.. en az ayşe özyılmazel kadar güzel olan birisine dönüp bir daha bakıyorlar mı? şahsen, metroda yanıma otursa dönüp bakmam, hatta tanımam bile sanırım. çünkü alelade bir güzelliği olduğunu düşünüyorum.
"seninki yaptı bana alerji" diyerek neyin alerji yaptığını belirtmeyen ve ardında bir çok açık kapı bırakan sanatçı (!). *
(bkz: hasta olunası kadın)
torpil,
eş dost tanıdık,
zavallılık,
cahil cesareti,
aylak,
ağzı olan konuşuyor eli kalem tutan yazıyor,
magazin malı güllü dallı motorlar gibi,
ne iş olursa yaparım abi,
ben kaliteye bakmam abi,
sesim de biraz var abi,
babam var sona da sevgilim var abi,
köşe oldum,
sempatik görünmek... gibi ve buna benzer milyon tane alakalı-alakasız söz öbeciğinin kahramanı şöhret cikcik.