bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- elimde goruntuleriniz var2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ismet gurbuz 202418
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
modamına... dedirtecek kadar tosbağasal bir hıza sahip. geri de veremiyorum.,alan olursa satarım belkim düşünceleriyle bekletilen, hergün yüzlerce küfür yiyen sağlayıcı. 3g olayının ise sadece büyük şehir merkezleri ile sınırlı oluşu delirtiyor.
müşteri hizmetlerindeki bayanı aradaığınızda ve hani len 3G ? dediğinizde alınan cevap;
efendim bina dışında var bulunduğunuz bölgede. çalışmalar sürüyor.
edge ile bağlanan ve 3G diye yutturulan olay.
müşteri hizmetlerindeki bayanı aradaığınızda ve hani len 3G ? dediğinizde alınan cevap;
efendim bina dışında var bulunduğunuz bölgede. çalışmalar sürüyor.
edge ile bağlanan ve 3G diye yutturulan olay.
avea jet, jet gibi arkamıza dalmaya devam ediyor. sözleşme sahtekarlığını bayiler işbirliğiyle hayata sokan avea,jet modemi satarken hemen açılır kullanırsınız diyor. eve gidiyorsunuz iki saat sonra açılmış ve 3g zaten yok. ay sonunda bana gelen toplam veri 1,89 gb yani sözleşmedeki 39 milyon liralık kota olan 4 gb nin yarısı kadar. ama fatura 246 milyon lira. olay burada başlıyor. başka bir avea jet abonesine gelen fatura 5.033 lira yani eski tabirle beş milyar.
meğer avea müşteri hizmetlerini arayıp paketi aktive etmek gerekiyormuş. etmesen bile kendisi aktive ediyor. aktive edilmeyen 1 günün faturası nasıl bu kadar olur? dedirten çıldırma noktasındayız artık.
gprs ücreti olduğunu söylemişler arkadaşa da. bana da 3G ile bağlanırsınız demişlerdi ankarada 3G filan yok zaten. iade etmeyi düşünürken tam kıçıma giren fatura kazığını nasıl çıkaracağımı düşünüyorum.
sahtekarlığın bu boyutunu hiç düşünmemiştim. forum siteleri avea jet e küfürle dolu. insanlar nereden bilsin gprs i 3G yi internet paketi aylık 39 milyona 4 gb deyince insanlar nereden anlayabilir daha sonra sokacağın kazığı??
meğer avea müşteri hizmetlerini arayıp paketi aktive etmek gerekiyormuş. etmesen bile kendisi aktive ediyor. aktive edilmeyen 1 günün faturası nasıl bu kadar olur? dedirten çıldırma noktasındayız artık.
gprs ücreti olduğunu söylemişler arkadaşa da. bana da 3G ile bağlanırsınız demişlerdi ankarada 3G filan yok zaten. iade etmeyi düşünürken tam kıçıma giren fatura kazığını nasıl çıkaracağımı düşünüyorum.
sahtekarlığın bu boyutunu hiç düşünmemiştim. forum siteleri avea jet e küfürle dolu. insanlar nereden bilsin gprs i 3G yi internet paketi aylık 39 milyona 4 gb deyince insanlar nereden anlayabilir daha sonra sokacağın kazığı??
avea nın gsm 1800-1900 bant kullanmasından mütevellit diğer markalara göre daha hızlı olan mobil modemidir.
reklamları jetim var diyenin gerçek jeti kastettiği sanrılarıyla oldukça basit bir espri anlayışının ürünüdür.
(bkz: avea jet vs turkcell vınn)
6 dakika 43 saniyelik çerezlik porno için 23 dakika 54 saniye bekleten mobil internet.
(bkz: jeti varmış olm kızın)
karlı havalarda hizmet veremeyen alet. bu arada size bi tavsiye; bağlantı sık sık edge hızına düşüyor ve 3g olarak bağlanamıyorsanız, ayarlardan "edge'i tercih et" gibi bi kısım vardı,o tiki kaldırın.
mutlu bir şekilde on aydır kullandığım alet. biraz daha hızlı olsaydı asla bırakmazdım ama ağustosta vedalaşacağız gibi görünüyor.
mersin-erdemli'de hızlı kullandığım, köy içinde facebook'a bile zor giren modemdir. *
bir arkadaşımın uyarısıyla anladım ki, msnde 1 saat içinde 15-20 kez düşüp online olmuşum. o sırada bir raporla ilgilendiğim için fark etmedim gerçi bu düşüşleri, internetle de bir işim yoktu. işte böyle mütüş bir internet hizmeti sunar yani size avea jet. mütüş. şu entry'yı yazana kadar bile kastırdı lanet şey. evlerden ırak.
zte'nin ürettiği 3g modemin adıdır.
öncelikle; (bkz: avea nın üstün 2 5g teknolojisi).
şebeke iyi derecede çektiği halde sık sık kopan, bağlanmamak için de çok çeşitli bahaneler üreten ve bu bahaneler için hiçbir açıklama bulunamayan alet.
(bkz: hata 756)
(bkz: hata 633)
(bkz: hata 619)
(bkz: hata 633)
(bkz: hata 680)
(bkz: hata 628)
(bkz: çok doluyum sözlük)
şebeke iyi derecede çektiği halde sık sık kopan, bağlanmamak için de çok çeşitli bahaneler üreten ve bu bahaneler için hiçbir açıklama bulunamayan alet.
(bkz: hata 756)
(bkz: hata 633)
(bkz: hata 619)
(bkz: hata 633)
(bkz: hata 680)
(bkz: hata 628)
(bkz: çok doluyum sözlük)
fatura tarihi geldiğinde gerçek yüzünü gösteren aygıttır. sürekli sorun yaşattığı halde bildiğin kafadan fatura göndermektedir.
(bkz: canını seven kaçsın)
(bkz: canını seven kaçsın)
an itibari ile kullandığım, yeni yeni küfürler icat etmemi sağlayan hizmettir.
arada kullanıcılarına küçük sürprizler yaparak ilişkiyi canlı tutan şey.
(bkz: avea nın üstün 2 5g teknolojisi)
aveanın üstün 3.5g teknolojisi; http://galeri.uludagsozluk.com/g/avea-jet/
(bkz: avea nın üstün 2 5g teknolojisi)
aveanın üstün 3.5g teknolojisi; http://galeri.uludagsozluk.com/g/avea-jet/
3g modemler arasında en kötüsü.
hepsini tek tek denedim, turkcell wınn kullanırken en dandiği o gibi geliyordu, avea jet e geçtim o daha dandik dedim ama wınn kullananlar hala en dandiğin wınn olduğunu iddia ediyor,
velhasılı göz göre göre hırsılzık yapıyor şerefsizler, hiç bir 3g modeme para vermeyin, taahhütlü satmalarının sebebi budur, geri getireceğinizi biliyorlar çünkü,
hizmet sıfır, tek savunmaları "hatlar yoğun yapabileceğimiz bir şey yok" kullanmayın, kullandırmayın.
edep; avea nın sahibi aramızda, kankalarıyla beraber eksilemişler.
velhasılı göz göre göre hırsılzık yapıyor şerefsizler, hiç bir 3g modeme para vermeyin, taahhütlü satmalarının sebebi budur, geri getireceğinizi biliyorlar çünkü,
hizmet sıfır, tek savunmaları "hatlar yoğun yapabileceğimiz bir şey yok" kullanmayın, kullandırmayın.
edep; avea nın sahibi aramızda, kankalarıyla beraber eksilemişler.
Son 1 haftadır beni sözlüğe geri kazandıran cihaz. 5 gb ilk 6 ay 25 tl son 6 ay 30 tl olacak şekilde 12 aylık anlaşmayla alınması uygundur. Vınn a göre avantajlıdır. Hızları aynıdır. Hiç bir dandikliğini görmedim şimdilik.
açık olmadığı zamanlar pc de birşey yapmazken ram'in yüzde 2 sini kullanan pc, bu açıkken yüzde yüzünü kullanıyor. sebebini anlamıyorum son zamanlarda oldu bu saçma şey. şu an bile yazarken ekrana harfler gelmiyor sonra birden hepsi birden geliyor öyle bir kasma var. benden mi yoksa avea'nın sürümünden mi kaynaklanıyor bilemedim.
daha alalı bir ay olmadan bozulan, garanti belgesinde on iş günü içinde yapılmazsa geçici olarak bir başka avea jet verilecektir diyen mamafih on gün geçipte hakkınızı istediğinizde "istanbulda olmanız lazım elden vermeniz gerekiyor, tüh ya görüyormusun allahın işini" şeklinde sizinle kafa yapar nitelikte konuşan,siz çözüm için uğraştıkça hiç bir yol olmadığını söyleyen, ne yapacağım peki diye sorduğunuzda da "şikayetim var nokta com a yazın" diyen bir şirketin internet hizmeti, sakın ama sakın almayın, avea modem bozuk olduğu için interneti kullanmasanız bile fatura yollayacağını söylüyorlar, sebebi de size onlar modemi çalışır halde vermiş miş. limon satsalar daha iyi diyeceğim ama onu da beceremez avea yöneticileri.
Aslında kaplumbağa olan jettir.
gayet memnun olduğum benim şehrim kampanyasına bağlı benim şehrim kampanyasıyla 5 GB jet'i kullanmaktayım, gayet memnunum, trink(para sesi) öderim, hiçbir sıkıntı çekmiyorum, tavsiye ederim.
yeni yerleşim yerlerine fiber hat gelmediği için genelde uygun olduğu için tercih edilen modem.
gayet memnun olduğum benim şehrim kampanyasına bağlı benim şehrim kampanyasıyla 5 GB jet'i kullanmaktayım, gayet memnunum, trink(para sesi) öderim, hiçbir sıkıntı çekmiyorum, tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar