bugün
- sokak hayvanları uyutulacak61
- ölen arkadaşın karısının seksi olması8
- icardi190521
- galatasaray14
- fettullah gülen'in ölmesi10
- dinci geri zekalılar ile insanlığın mücadelesi17
- kızlar kendi aralarında ne konuşuyor13
- online 28 yazar şu an ne yapıyor16
- neden yazarlık yapıyorsunuz15
- bir kadın nasıl susturulur27
- yaya geçidinde kendini yola atan alman11
- 24 mayıs 2024 panathinaikos fenerbahçe beko maçı12
- türk kızlarındaki zenci merakı15
- menzilcilerin gay gay hareketleri13
- namaz kılan kemalist fayda görür mü10
- bir kadına söylenebilecek en güzel iltifat19
- iremga'yı taşlamak17
- mert hakan yandaş20
- türkiye fakirse halk neden obez37
- dünya türkiye'nin neyini kıskanıyor27
- istanbul'a taşınmak isteyenler için tavsiyeler9
- lise eteğini saklayan hatun13
- karşı cinste çekici gelen özellikler14
- yazarların bugün içtiği sigara sayısı16
- putine bir savaş taktiği ver12
- ideal erkek boyunun 195 olması16
- ameliyatla erkek oldum soruları alayım19
- rüyada olduğunu fark etmek8
- zalbert kızsa kanıtlasın11
- hayırlı cumalar9
- türk kızları neden gülümsemiyor14
- biontech aşısı olan insan9
- kitap okumanın zararlı ve gereksiz olması9
- iran cumhurbaşkanının cennete girişi12
- geldi yine deli9
- sokak köpeklerini çin'e ihraç etmek12
- türk erkeklerindeki iğrenç detaylar15
- beşiktaş ın fenerbahçe yi geçmesi12
- 23 mayıs 2024 beşiktaş trabzonspor maçı25
- e f e8
- aydinoglu bombala21
- bir erkek nasıl rahatlar15
- kocaeli de asansöre sıçan adam8
- 6 ayda yazılımcı olmak10
- mecidiyeköy metrosunda intihar eden kız10
- 23 mayıs 2024 ali koç basın toplantısı11
- bik bik için diktiğim etek17
- insan olmaya ceyrek kala8
- türkiyedeki rusların gövde gösterisi yapması11
avcı kişinin, inançsızca dolaşan geyik, tavşan, teke vb. hayvanları avlaması durumuyla gerçekleşir. ateist avına çıkabilmek için, ateist hayvanların davranış biçimleri detaylıca incelenmeli ve ateist davranış bilimlerinden tam not ile mezun olunmalıdır.
dünyanın en kolay avıdır... aptal bir canlıyı avlamaktan daha kolay bir şey varsa, o da hem aptal hem de inançsız bir canlıyı avlamaktır ki; bu da ateist kişisine tekabül eder babam afedersin...
Yaradanın her canlıyı bir amaç doğrultusunda yarattığı ilkesini unutmayarak yaşayan her insanın, inançsızlığını ifade eden insana, av değilde, bildiklerim hakikatse bu insanada gerçeği anlatabilme erdemim var dedirtmesi gereken süreç.
Haksız bir başlığa maruz kalmış insanlardır. insan değildir; başlığın ifade ettiğine göre hayvandırlar. daha anlaşılır biçimiyle-literally- efseli safilin'dirler. burada ve öte dünyada -dante de dahil olmak üzere-ebedi işkenceye maruz bıraktığımız ateistler bırakın da yanacaklarsa rahat rahat yansınlar. Shakespeare'nin the merchant of the venice'inde belirtildiği gibi;
"If you prick us, do we not bleed?
If you tickle us, do we not laugh? If you poison us,
do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge?"
bir gün Napolyon ile Laplace arasındaki konuşma şu şekilde ceryan etmiştir;
Napoléon : Monsieur de Laplace, je ne trouve pas dans votre système mention de Dieu ?
Laplace : Sire, je n'ai pas eu besoin de cette hypothèse
Laplace'e göre böyle bir hipoteze ihtiyacımız var mı?
kierkegaard ve bazı tanrıtanır varolşçulardan kierkegaard'a göre insanın içindeki sonsuzluk ihtiyacını sadece bir tanrıya inanç karşılar. Kierkegaard'ın "ölümcül hastalık umutsuzluk"unda da bullabilirsiniz aynı fikri, said nursi'nin lema'larında da.
kimi ise daha farklı bakış açılarından bakar ve bu çeşit bir "korku ve titreme"yi yaşamadığını iddia eder. hata bu fikre şu şekilde karşı çıkar; Sonsuzluk fikrini insanın kavrayamaması ile sonsuzluğu kavrayabilen bir varlık arasındaki nedensel ilişkinin yokluğu ile yorumlanır.
nihayetinde insandırlar ve bazen idealizmin tahakkümü ve tekbiçimciliğinden ateistlere sığınmak gerektir.[ateizm salt inanç ve rasyonalizme dayanmaz dogmaya da dayanır. yani bir "Leap of faith" şeklindedir. bu noktada dine inanan insandan herhangi bir ayrımı olmaz. bu noktada ifade edilen tez bir hristiyanı ya da bir yahudiyi de suçlayacak niteliktedir. ama başlığı açan karakterin ateizm konusundaki ayrıntılı bilgi kırıntılarına sahip olduğunu pek düşünmüyorum, eğer bilseydi pozitif ateism ve tanrının varlığına inamanın pozitif ateistler tarafından mümkün olduğunu anlayabilir ve fikirlerinde biraz da olsa ılımlı olabilirdi. ama pozitif atieist kavramı biraz paradoksaldır ve karşıtlıkları da içinde taşır. bir diğer nokta pratik ateizm; tanrını varlığına inanır ama islamdaki bir mezhebe benzer nitelikte yaprak kıpırdatmayan bir tanrı niteliğine sokar. biraz hoşgörü birşey kaybettirmez.. ]
"If you prick us, do we not bleed?
If you tickle us, do we not laugh? If you poison us,
do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge?"
bir gün Napolyon ile Laplace arasındaki konuşma şu şekilde ceryan etmiştir;
Napoléon : Monsieur de Laplace, je ne trouve pas dans votre système mention de Dieu ?
Laplace : Sire, je n'ai pas eu besoin de cette hypothèse
Laplace'e göre böyle bir hipoteze ihtiyacımız var mı?
kierkegaard ve bazı tanrıtanır varolşçulardan kierkegaard'a göre insanın içindeki sonsuzluk ihtiyacını sadece bir tanrıya inanç karşılar. Kierkegaard'ın "ölümcül hastalık umutsuzluk"unda da bullabilirsiniz aynı fikri, said nursi'nin lema'larında da.
kimi ise daha farklı bakış açılarından bakar ve bu çeşit bir "korku ve titreme"yi yaşamadığını iddia eder. hata bu fikre şu şekilde karşı çıkar; Sonsuzluk fikrini insanın kavrayamaması ile sonsuzluğu kavrayabilen bir varlık arasındaki nedensel ilişkinin yokluğu ile yorumlanır.
nihayetinde insandırlar ve bazen idealizmin tahakkümü ve tekbiçimciliğinden ateistlere sığınmak gerektir.[ateizm salt inanç ve rasyonalizme dayanmaz dogmaya da dayanır. yani bir "Leap of faith" şeklindedir. bu noktada dine inanan insandan herhangi bir ayrımı olmaz. bu noktada ifade edilen tez bir hristiyanı ya da bir yahudiyi de suçlayacak niteliktedir. ama başlığı açan karakterin ateizm konusundaki ayrıntılı bilgi kırıntılarına sahip olduğunu pek düşünmüyorum, eğer bilseydi pozitif ateism ve tanrının varlığına inamanın pozitif ateistler tarafından mümkün olduğunu anlayabilir ve fikirlerinde biraz da olsa ılımlı olabilirdi. ama pozitif atieist kavramı biraz paradoksaldır ve karşıtlıkları da içinde taşır. bir diğer nokta pratik ateizm; tanrını varlığına inanır ama islamdaki bir mezhebe benzer nitelikte yaprak kıpırdatmayan bir tanrı niteliğine sokar. biraz hoşgörü birşey kaybettirmez.. ]
(bkz: 11 eylül kuran yakma gününe katılacak yazarlar) ın davetiyesini hazırladığı av partisidir.
nerede olursanız olun okulda, evde, sokakta, bağda, bahçada, yolda, dağda, bayırda asla ama asla ihmal etmemeniz gereken avdır. eyer müslümansanız tabi. ben bugün 12 tane avladım her gün 1 tane arttırmayı düşünüyorum. bakalım hayırlısı allahdan...
güncel Önemli Başlıklar