(#9833435) yazısından dolayı tebrik ettiğim yazardır. bir gerçek ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. tebrik ederim kendisini.
hoş geldin dostum...
(#10505289) söylediklerimin cehaletten kaynaklanmadığını bilmesi gereken yazar. üzgünüm ama, yakından bildiğim, şahit olduğum yüzlerce ayrıntıdan birkaç şeydir. bunları söyleten olmak kadar söyleyen olmak da çok hoş değildir. ama, gerçeklerin hatır gönül kaldıramadığı yerler vardır...
(#10586322)

Güzel özetlemiş yazar. Lakin sabrinin -bildiğim kadarıyla- kırmızı kartı yoktur. Alışılmadık durumdur onun kırmızı görmesi, öyleyse güiza maçı 1-0 alır.
(bkz: #12942605) yaptığı çağrıya gönülden katıldığım nesildaş.
(#14828583)

gülümsetmiş yedinci nesil yazar.
dün gece beni evinde misafir etmiş yazar. beraber leyla ile mecnun falan izledik iyi adam vesselam.
© copyright 2005 - 2026