bugün

atakule den at beni
in asagıda tut beni
vay seni vay vay seni..
zalim papucu yarım, çık dışarıya oynayalım.
gelipte bu oyunu bozmaya ne hakkın var.
gelipte misketleri çalmaya ne hakkın var.

şarkının bestesi yalın'ın zalim şarkısından alıntıdır.

(bkz: yok böyle bişey ya)
(bkz: yarılmak)
--spoiler--
ağalara paşalara köşelere işçilere taksiciye dolmuşcuya kamyoncuya....
otobüscüye halıcıya kazıcıya yazıcıya sazcıya, kazı sana da çıkar...
--spoiler--

burda sanırsam herkeslere bir umut dağıtmış
eski yoldan mamak
yeni yoldan gayaş
düz git çevirmeye girme
aralardan gaç
üfletirler
ecük daha gidersen goçum
arkası bayındır baraj
ankara' lılar bilir bu sözlerle bu adamın ne demek istediğini, kısaca klavuz olmuştur dinleyenlerine resmen yol tarifi yapmaktadır.
(bkz: tatilden mi şekerim)*
tarabya da villası cafcaflı arabası
ne kadar sallarsan salla dona düşer son damla.

(bkz: istibra)
bir sen bir ben şimdilik çocuk düşünmüyoruz...

ne kadar sallarsan salla dona düşer sondamla.....

şimdiki kızlar bi sakıza düüüdtürür....
kutusuylan alayım yazrum....
şimdi buraya aforizmaları yazanlar yerine gidip kişisel başlığa bunları yazanların ayar yemesi gereken başlık.. çırpınılması saçma ve bir o kadarda komik olan duyarlı yazarım imajı veren insanın mücadelesine son vermesi gereken başlık..
(bkz: boşa kürek çekmek)
"tren gelir düttürür
düdüğünü öttürür
bu zamanın kızları
bir sakıza öptürür (kutusuynan alıyım yavrıım)"
ne kadar sallarsan salla, dona düşer son damla.
ne kadar bina varsa, o kadar da zina var. (bkz: şeker oğlan)
Namık Kemal fıkralarında ki kahramanları andırır.
(bkz: Namık Kemal fıkraları)
(bkz: tatilden mi şekerim)
kız görmüyon mu ödemeli arıyom *
salla gız salla çevir çevir dönderrr
titrettt
bir de "arabada beş evde onbeş" vardır ki ankaralı namık ın ortaya karışık yaptığı eserlerden biridir.
kutusuynan alayım yavrum.