bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
Children of bodomun hate crew deathroll albümünün 5. şarkısı.....ayrıetten en güzel cob şarkılarından biridir... sözleri :
i hear the footsteps going by
watching myself slowly die
sharp things impaling through my heart
slowly tearing me apart
one minute, you're an angel fallen from grace
next, the fears that i gained
kept me out from the garden with a trail of tears
they ripped up my heart to show me how black it is
no! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i'm dying now!
i hear the footsteps walking by
watching myself slowly die
sharpening, impaling through my heart
slowly tearing me apart
when he appeared as an angel
knocking me down, ruining my world
did you ever kill the pain in my heart
even though they say angels don't kill, yeah!
no! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i'm dying now!
no ! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i ' m dying away
i hear the footsteps going by
watching myself slowly die
sharp things impaling through my heart
slowly tearing me apart
one minute, you're an angel fallen from grace
next, the fears that i gained
kept me out from the garden with a trail of tears
they ripped up my heart to show me how black it is
no! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i'm dying now!
i hear the footsteps walking by
watching myself slowly die
sharpening, impaling through my heart
slowly tearing me apart
when he appeared as an angel
knocking me down, ruining my world
did you ever kill the pain in my heart
even though they say angels don't kill, yeah!
no! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i'm dying now!
no ! yet i'm cold
it feels so cold
yet how i've turned black
i ' m dying away
ing. melekler öldürmez..
cob'un diğer şarkılarına nazaran daha yavaş bir parçadır ama orta kısımları hakikaten insanın tüylerini diken diken eder.
şarkıdan öte bir şeydir bu.. anlatılmaz, kesinlikle dinlenmesi gerekir. gitar riffleri, alexi laiho'nun iç gıdıklayan sesi, 5.13 lük müthiş olgu.
ağır ağır öldüren şarkı.
cob'un dvdsi chaos ridden years stockholm knockout live da bonus görüntülerin içinde angels don't grill diye bi bölüm bulunur. bu bölümde bu şarkının canlı performansı sırasında grubun maskotu olan reaper elinde orakla sahneye gelir daha sonra alexi o orağı reaper ın elinden alıp ucuna sucuk takıp oradaki alev fışkırtan bidonların yardımıyla sucuğu pişirip önce kendisi ve grup elemanlarına ısırtıp seyircilere fırlatır. (bkz: sen o kırmızı kartı gösterince canım bi sucuk çekti)
everytime I die ın başarısından sonra özellikle ticari amaçlı yapıldığını düşündüğüm - aynı tarz da olduğundan dolayı- mükemmel şarkı.
serttir duygusaldır. coşsam mı ağlasam mı diye arada kaldığım nefis children of bodom şarkısı.
sıkıcı ortamları delmek istediğim şarkı. özellikle düğünlerde alexinin gökten gitarıyla sahneye inip solo attığını hayal ederim.
everytime i die'dan sonra en güzel c.o.b şarkısıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar