bugün

bazı mağazalarda geçerli olan kredi kartı. çok fazla kullandığınız takdirde borç içince yüzebilirsiniz.
talihsizliği boyner grubu denen acayip zihniyetli firma tarafından %9 faizle piyasaya çıkarılıp, saçma sapan ödeme noktaları belirleyerek %9 faiz tırtıklama ve kazancını buradan sağlama uyanıklığı olan avantajsız kredi kartı. Bu arada boyner grubunun her türlü para tırtıklama hadisesinde advantage kart altyapısını kullanması da şüphe çeken durumdur.
advantage classic ve campus turleri olan hsbc'nin (hong kong shangai banking corporation) kredi karti.

2.ekim.2006 itibariyle faiz oranlari:

Borcun %20-%49.9'u arasında ödeme yapılırsa: %5.70
Borcun %50-%69.9'u arasında ödeme yapılırsa: %5.30
Borcun %70'i ve üzerinde ödeme yapılırsa: %4.80

Nakit Avans Faiz Oranı: %5,70
Gecikme Faiz Oranı: %6,29

sonuc: oha be
hsbc ye satıldıktan sonra boyner grubu ile alakası kalmamış kart.
100 nakit puanınız varsa 400 ytl lik tatile çıkabileceğiniz,uçak ,otobüs bileti alabileceğiniz kart.
11 mayıs 2009 itibariyle nakit avans çekimlerinde işlem ücret 2 liraya çıkarılmıştır.
öğrenci milletinin anasını ağlatmış, babasını sinirlendirmiş kart. ilk başta "alıyım ya n'olcakki, bir köşede dursun, kullanmam" dersiniz, 3 ay sonra " vay amına koyim 10 lira avansı çok görüyo hibina banka" dersiniz. anlaşılmıştır ki limit ağzına kadar dolu, borç gırtlağa kadar.
© copyright 2005 - 2026