bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
hoşuna giden karı gördüğünde "nefessiz sikerim" diyendir.
her kadın resmi gördüğünde "yalarım" diyendir.
her kız kadın gördüğünde "garıya bak! Garıya!" diyendir.
bu tipler adabıyla laf atmasını da bilmezler:
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
bundan 4 sene önce bir paylaşım sitesinde hatırladığım bir abazan aklıma geldi. adam sadece porno izliyordu. kızlar güzel yaratıklar, onları öpmek istiyorum diyordu yorumlarında.
5-6 sene önce mahallede internet cafede çoktu. habire kız msn lerini sorarlardı.
genelde kız liselerinin önünde bekleyen bu canlılar şimşek çaksa,yağmur yağsa,yangın çıksa bile orayı terketmezler. % 75' i arsız bela dinleyen bu insanların saçlarını jöleye batırılmış halde görebilirsiniz.
sadece belli zamanlarda abaza olmayıp, her daim hazır kıta bekleyendir.
(bkz: eli sikinde gezmek)
(bkz: eli sikinde gezmek)
(bkz: kim kardashian ın götünü beğenen mal erkek) tam anlamı ile budur.
dünyadaki nesneler bu kişi için ikiye ayrılır:
1) .ikilebilenler
2) .ikilemeyenler
1) .ikilebilenler
2) .ikilemeyenler
bu yapıdakiler için insanlar ikiye ayrılır:
1) s.kilebilenler
2) s.kilemeyenler.
1) s.kilebilenler
2) s.kilemeyenler.
tdk sitesinde 26 Eylül 2006 tarihinden itibaren 109.514.517 kez aranmış.
türkiyeye özgü seks ihtiyacını normal yollardan gideremeyerek yazılara döken insan türüdür.
gülüşü sırtlan sesine benzeyen beyninin yüzde 85' inde hava bulunan oluşumlar.
abazan nedir belirtileri nelerdir yan etkisi varmıdır.
karşı cinsle diyaloğu, yakınlığı olmayan veya beceremeyen mi, yoksa; kızsız, kadınsız, skişsiz sokuşsuz zaman geçiremeyen mi abazandır anlamak zor.
günümüzde anlamından taşıp gri ve kolay okunup yorumlanamayan bir şekle kavuşmuş niteleme.
kabul, kadınlar hakkında düşüncesizce konuşan, kafası saatlerce sadece cinselliğe çalışan, öz güveni ve kibri rahatsız edici boyuta ulaşmış insanlar bu sıfatı hak ediyor.
ama bir kadınla sadece diyalog kurmaya çalışan hatta '' günaydın '' diyen ya da saati sormayı amaçlayan bir erkeğe de abazanlara uygulanan negatif tavrın uygulanması sadece şaşırtıcı ve üzücüdür. inanın artık otobüste sırf bir kadına çarpmamak için olduğu yerde sabit kalmaya çalışan erkekler var. çünkü bu sıfata uygun görülmekten korkuyorlar. kaldırımda bir kadın karşıdan gelirken bazılarımız olabildiği kadar duvara yapışıyor ya da kenara çekiliyor. neden ? abazan diye yaftalanmamak için...
yani, birini tanımadan, bilmeden, sadece bir iki davranış ve konuşmasını duyup o erkeği abazan diye yaftalamak sadece karşılıklı güveni zedeler ve yorar. başka bir anlama gelmez.
kaldı ki bir kadınla konuşmaya ya da diyalog kurmaya çalışan her erkeğin amacı da cinsellik değildir. gerçi bir ilişkiye başlamak için yaklaşıp konuşmak gerekir ama abazan sıfatına uygun görülme korkusu da bunu çoğu zaman engellemektedir.
yani herkes '' kezban '' ve '' abazan '' değildir canlar. her insan kötü değildir. unutmayalım.
kabul, kadınlar hakkında düşüncesizce konuşan, kafası saatlerce sadece cinselliğe çalışan, öz güveni ve kibri rahatsız edici boyuta ulaşmış insanlar bu sıfatı hak ediyor.
ama bir kadınla sadece diyalog kurmaya çalışan hatta '' günaydın '' diyen ya da saati sormayı amaçlayan bir erkeğe de abazanlara uygulanan negatif tavrın uygulanması sadece şaşırtıcı ve üzücüdür. inanın artık otobüste sırf bir kadına çarpmamak için olduğu yerde sabit kalmaya çalışan erkekler var. çünkü bu sıfata uygun görülmekten korkuyorlar. kaldırımda bir kadın karşıdan gelirken bazılarımız olabildiği kadar duvara yapışıyor ya da kenara çekiliyor. neden ? abazan diye yaftalanmamak için...
yani, birini tanımadan, bilmeden, sadece bir iki davranış ve konuşmasını duyup o erkeği abazan diye yaftalamak sadece karşılıklı güveni zedeler ve yorar. başka bir anlama gelmez.
kaldı ki bir kadınla konuşmaya ya da diyalog kurmaya çalışan her erkeğin amacı da cinsellik değildir. gerçi bir ilişkiye başlamak için yaklaşıp konuşmak gerekir ama abazan sıfatına uygun görülme korkusu da bunu çoğu zaman engellemektedir.
yani herkes '' kezban '' ve '' abazan '' değildir canlar. her insan kötü değildir. unutmayalım.
genelde erkeklere yakıştırılan bir sıfattır. ancak neticede bütün kadın bireyler 25 yaşına geldikten sonra evde kalmamak için erkek peşinde koşmaya başlarlar. kendilerine bir erkeğe yamamak isterler. dolayısıyla bu sıfatın layığı da kadınlardır.
sözlüğe açılan başlıklara bakılarak hemen hemen herkesin * eli sikinde/amında gezdiği belli olan, işte bu sikimsonikliği altı harf ile anlatan güzel bir kelime.
bir Kafkas halkı.
ne yazıkki yeni neslimizi kapsıyabilecek tek kelime.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar