bugün

dün akşam harlem mahallesinde geçen bir filmde kendisinden bahsedilen marka ve model. övgüler aldı baya. şöyle ki; zencinin biri torbacılık yaparak zamanla bir uyuşturucu baronuna döner. bu evrede bu aracı alır ve yolda bir arkadaşına rastlar.
''hey adamım bmw ve 1987 model he, inanamıyorum sana, 87 ler çok iyidir dostum'' der arkadaşı.

e haliyle şaşırdım ve not aldım amk. bakacam 87 modellerinde özel bir araç var mı?
cidden meraklandım nan. bilen ya da bulan varsa resim eklesin lütfen. saygılar.
bmw 3.16i ve daha alt modelleridir.
Hala güzel olan bmw modelidir.
Demek ki neymiş; güzel eskimezmiş...

http://carphotos.cardomai...801/33539400006_large.jpg
http://top-car-images.com...87-bmw-750il-large-12.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30)
3 kasalari guclu olan arabadir.. pic kasa diye gecer ulkemizde..

kasa agarligi fazla olmadigindan 2000cc motora sahip olanlar cok hizli ve seridir.. modifiye seven birinin rahatca alip rahatca uzerinde oynayabilecegi bir arabadir..
eli yüzü düzgünse halen daha alınıp binilebilecek arabadır. 87 model olmasına bakmayın kolay kolay eskimez bu arabalar.
© copyright 2005 - 2026