bugün

şu an içinde olduğum alibeyköy metro - Bakırköy otobüsü.
Sanırım sansyoklan abinin oradan geçen bir otobüs. Eyüp otobüsü.
yıkık dökük araçlarla işletilen hat. savaş petrol grevinde sultangazi otokarlarıyla işletiliyordu keşke geri gelseler.
© copyright 2005 - 2026