bugün

10 cm eksiğimdir.
Hamza olmanın alemi yok fit vucut iyidir.
Caps atam mı? 43 var ama bu.

Edit: eksi yemek istemiyorum, mesajdan atarım.
Cok göründü birden de 45 cm pek kisa be .
Hayırlı olsun Güle güle kullanın efenim.
© copyright 2005 - 2026