Ustalık dönemim olacaktır.
anlamsız bi şekilde şu aklıma geldi . yaşımı sorduklarında 28 diye söyleyince geç kalmışsın diyorlar , biri 28 yaşında vefat edince de gençmiş diyorlar . bu ne demek aw .
28 öyle bir yaştır ki. Mesela benim çalışmaya başladığım yaştır 28, insan her şeyi bildiğini sanır ama hiçbir şey bilmez bunu da yıllar yıllar sonra anlar. Her şey için geç kaldığını da yıllar yıllar sonra anlar ama anlamak için de geç kalmıştır işte. Öyle bir boktanlık. Herkesin zamanı farklı derler dostlar gerçekten benim de zamanım gelecek mi acaba, harekete geçtim, gün ola devran döne.
Kariyerimde çok uzun süreli olmayan yeni ve farklı bir iş tecrübesi yaşadığım yaş.
© copyright 2005 - 2026