bugün

entry'ler (5)

aşk acısını unutmanın yolları

35 yaşından sonra aşık olup, 37 yaşında aşk acısı ile 15 kilo veren birisiyim. 5 ay oldu.

ilk gün ki gibi değil acısı ama hatırası ve hafızamda ki yeri ilk gün ki gibi.

Keşkelerimin olmadığı, Son kez öpmemin kıymetini bilseydim keşke.

Gerçekten seven için çok zordur.

Çok acı çeken taze kişiler varsa tavsiye verebilirim. Sonuçta acıyı yaşamadık hala içinden geçiyoruz.

doha

Hamad international havalimanı açıldığı zamanlarda gidip geldiğim kaliteli bir coğrafyaya sahip, Gidil gelmekte problem olmayan, Havalimanında bile yaşayabilirsiniz. Güvenli ve arap coğrafyası olmasına rağmen çok kaliteli hissediyorsunuz.

Qatar havayolları ile birlikte şehir bir transfer merkezi oldu.

Havalimanının loungleri çok iyidir.

kahire

4 5 defa iş nedeni ile gittiğim ama bir türlü sevemediğim bir şehir. Nedense ne piramitlerini ne insanlarını hiç sevmedim. Hatta bana kalırsa gittiğim ülkelerde tartışmasız en kötü ülkeydi. Yada en kötü şehir demeliyim bilmiyorum.

Lütfen size gelip şaş baş hasan şaş diyenlerle yüz göz olmayın gülmeyin yoksa kilometrelerce peşinizi bırakmazlar.

Her yerde pazarlık yapın. Gereksiz para harcamaktan kaçının.

johannesburg

Jakaranda ağaçları ile meşhurdur. Mevsiminde gidilirse mor bir şehir görülebilir.

Dünyanın en yeşil şehirlerinden biridir.

Jakaranda ağaçları istilacı olduğu için yasaklanmıştır.

Kesinlikle güvenli değildir. Beyaz olarak ekstra dikkat etmek gerekiyor. Hırsızlık çok olağan.

Polisler rüşvet ile bütün işlerinizi hallediyor.

Yemekleri çok güzel ve lezzetli. Özellikle ocean basket adlı mekanları mükemmeldir. Tuzla balıkçısı o formata çok benziyor. Renkleri dahil.

Melvillde türk lokantası ve dönercisi mevcut. Kasapta var.

Sandton en güzide yeri johannesburgun. Avm'si de çok güzeldir.

Elektronik eşya alacaksanız sıfır almaktan ziyade 2. el çok uygun fiyata bulabilirsiniz.

Araçlar çok ucuzdur.

Komşu ülkelerden en çok göç alan şehirdir.

Soğuk günlerde donabilirsiniz. Yağmurları meşhurdur. Yağmurdan sonra açan güneşi ise iç açıcıdır.

Gidilmeli görülmeli.

Ayrıca kruger national park ta safari yapabilirsiniz. Tavsiye edilir.

cape town

2013-2017 yılları arasında aralıklarla yaşadığım güzeller güzeli cennet bir şehirdir.

Özellikle masa dağına çıkmanızı, Botanik bahçelerini gezmenizi ve şaraplarını içmenizi tavsiye ederim.

Johannesburg'a kıyasla daha güvenlidir.

Özellikle rıhtımda karşınıza deniz aslanları birden çıkabilir lütfen korkmayın
© copyright 2005 - 2026