bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- bugün de meme atan olmaması13
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- almanya4
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- gocu bey meh meh bey birader4
- futbol9
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
entry'ler (87)
Bugün bir çok sıkıntının temel nedeni dengesiz nüfus artışı.
Artık sınav mı yapıyorlar nasıl seçiyorlar bilemem 20 milyon seçip vatandaşlık verecekler daha sonra nüfus artışını dengeleyip 25 milyona sabitleyecekler. Belirli alanlarda da yabancılara (hiçbir koşulda vatandaş olamama şartı ile geçici süreli) çalışma izni verilerek işçi çalıştırılabilecek.
Bugün ekonomik, sosyo kültürel, kriminal, sağlık vs bir çok alandaki aksaklığın sebebi gereksiz nüfus. ileride içecek temiz su ve yiyecek ekmek zor bulunacak Hindistan gibi sokakta evsizler ve açlar dolaşacak.
Artık sınav mı yapıyorlar nasıl seçiyorlar bilemem 20 milyon seçip vatandaşlık verecekler daha sonra nüfus artışını dengeleyip 25 milyona sabitleyecekler. Belirli alanlarda da yabancılara (hiçbir koşulda vatandaş olamama şartı ile geçici süreli) çalışma izni verilerek işçi çalıştırılabilecek.
Bugün ekonomik, sosyo kültürel, kriminal, sağlık vs bir çok alandaki aksaklığın sebebi gereksiz nüfus. ileride içecek temiz su ve yiyecek ekmek zor bulunacak Hindistan gibi sokakta evsizler ve açlar dolaşacak.
Düşüyor mu böyle?
En az Afgan, paki, suri sorunu kadar büyüktür. Bir ülkenin medeniyeti sokaklarının güvenliği ile ölçülür.
Yeri uçmag olsun.
Arap sevicileri sevindirmiş gelişme. Bu devran dönecek rahat olun o zaman kaçacak yer arayacaksınız.
ulan öyle bir sadakat ki bu ben geçen fark ettim eleman saçlarımın afedersiniz amına koymuş ve ben senelerdir aynı yere gidiyorum. Bıraktım değiştirdim bende. mutsuzum ama yapacak bir şey yok.
kendisi sikkeye müdahale edebiliyor. dolar skilli açılmamış sanırım. Skelotonlarda kasılması gerek.
Kimse bunları sınırda çırılçıplak soyup telefonunu parasını alıp geri göndermiyor o yüzden.
Bak Yunanistan a helal olsun üç beşine böyle yaptı çoğunun gitmeye götü yemiyor.
Tr de bırak sınırı, sınırdan içeri girdikten sonra da halkta bunlara tepki göstermiyor insan yerine koyuyor adamlarda bu durumu nette paylaşıyor haliyle de talep çoğalıyor akın akın geliyorlar.
Türkler çok milliyetçi bir millet cart curt hikaye valla. Türkler kadar asimile olmaya meyilli, uyuşuk, vurdumduymaz Millet yok.
Bak Yunanistan a helal olsun üç beşine böyle yaptı çoğunun gitmeye götü yemiyor.
Tr de bırak sınırı, sınırdan içeri girdikten sonra da halkta bunlara tepki göstermiyor insan yerine koyuyor adamlarda bu durumu nette paylaşıyor haliyle de talep çoğalıyor akın akın geliyorlar.
Türkler çok milliyetçi bir millet cart curt hikaye valla. Türkler kadar asimile olmaya meyilli, uyuşuk, vurdumduymaz Millet yok.
Çanakkale’yi de ak sakallı dedeler kazandırdı(meleklermiş)
Niye ? Çünkü Türkler bir boku beceremezler hep bir yardım eden olmalı değil mi? Mkdum arapçıları sizi. Neyse ki Zafer var da o çok sevdiğiniz altına yattığınız Ortadoğu farelerini postalayacak.
Niye ? Çünkü Türkler bir boku beceremezler hep bir yardım eden olmalı değil mi? Mkdum arapçıları sizi. Neyse ki Zafer var da o çok sevdiğiniz altına yattığınız Ortadoğu farelerini postalayacak.
En azından Türkiye olacağız. O da bir şey.
Çünkü diğer ülkeler Suriye’den hallice bu bir. ikincisi mal değil diğer devletler hepsini kabul etmiyor ettiklerine de bizim gibi barınma, sağlık, eğitim vs bir sürü hizmeti beleşten sunmuyor. Üçüncüsü savaştan kaçanlar hanefi mezhebine mensup Arap camiasının çoğu vahhabi veya şii.
Bir zamanlar bende böyle düşünüyordum ama şimdi öyle değil maddi manevi imkanım olsun en az 4 çocuk isterim.
Evet olacak mı sanıyordunuz yoksa? Kimse zaten imamoğlu istanbul’u daha yaşanır bir şehir yapacak diye seçmedi ülkede seçmen maalesef buna göre oy kullanmıyor duygularına göre oy kullanıyor. Sırf akp gitsin diye imamoğlu’na oylar atıldı.
Her sabah kahvaltıda yumurta yiyen cani insanlardır.
Biri gelip sizin karnınızdaki fetüsü yese hoşunuza gider mi?
Biri gelip sizin karnınızdaki fetüsü yese hoşunuza gider mi?
Hayattaki en doğru karar kesinlikle.
14 sene içtim ve bırakalı 2 sene oldu. Şimdi geçmişe dönüp bakıyorum ne kadar malmışım.! Kusura bakmayın arkadaşlar ama sigara içen adam Tam bir iradesiz zavallının tekidir.
14 sene içtim ve bırakalı 2 sene oldu. Şimdi geçmişe dönüp bakıyorum ne kadar malmışım.! Kusura bakmayın arkadaşlar ama sigara içen adam Tam bir iradesiz zavallının tekidir.
CHP trollerinin en az akp trolleri kadar kıt beyinli olduklarını görmemizi sağlayan giyisidir.
Burada 50 bin Tllik çantalardan vs bahseden mallara ithafen dedim. Yani böyle olduğu için haklı mı olunuyor , senin adamın da yaptı demek. Yanlış her yerde, her zaman ve herkes için yanlıştır.
Burada 50 bin Tllik çantalardan vs bahseden mallara ithafen dedim. Yani böyle olduğu için haklı mı olunuyor , senin adamın da yaptı demek. Yanlış her yerde, her zaman ve herkes için yanlıştır.
Burada perinçekten daha az oy alacak diye yazıp aklınca taşak geçenler seçimden sonra entrylerini silmesinler onlara iki çift lafım olacak.
Tanım : Türkiye’nin son umudu. Ortadoğu bataklığına gömülmek istemiyorsanız oyunuzu Zafer e atın !
Tanım : Türkiye’nin son umudu. Ortadoğu bataklığına gömülmek istemiyorsanız oyunuzu Zafer e atın !
Çubuk kraker yiyoruz.
Benim içinde yiyin. Afiyet olsun Allah kabul etsin.
çocuğun istediği her şeye ilk sefer de hayır demek.