bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- makarna süzmek4
- esra'yı aç esra'yı4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak12
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- tgrt2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- futbol9
- lucas luthor2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kaçak çay2
- anın görüntüsü15
- oyuncu2
- gocu abi2
- paris te son tango6
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- amazon com tr2
- iş kadını yazarlar6
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
entry'ler (87)
Bugün bir çok sıkıntının temel nedeni dengesiz nüfus artışı.
Artık sınav mı yapıyorlar nasıl seçiyorlar bilemem 20 milyon seçip vatandaşlık verecekler daha sonra nüfus artışını dengeleyip 25 milyona sabitleyecekler. Belirli alanlarda da yabancılara (hiçbir koşulda vatandaş olamama şartı ile geçici süreli) çalışma izni verilerek işçi çalıştırılabilecek.
Bugün ekonomik, sosyo kültürel, kriminal, sağlık vs bir çok alandaki aksaklığın sebebi gereksiz nüfus. ileride içecek temiz su ve yiyecek ekmek zor bulunacak Hindistan gibi sokakta evsizler ve açlar dolaşacak.
Artık sınav mı yapıyorlar nasıl seçiyorlar bilemem 20 milyon seçip vatandaşlık verecekler daha sonra nüfus artışını dengeleyip 25 milyona sabitleyecekler. Belirli alanlarda da yabancılara (hiçbir koşulda vatandaş olamama şartı ile geçici süreli) çalışma izni verilerek işçi çalıştırılabilecek.
Bugün ekonomik, sosyo kültürel, kriminal, sağlık vs bir çok alandaki aksaklığın sebebi gereksiz nüfus. ileride içecek temiz su ve yiyecek ekmek zor bulunacak Hindistan gibi sokakta evsizler ve açlar dolaşacak.
Düşüyor mu böyle?
En az Afgan, paki, suri sorunu kadar büyüktür. Bir ülkenin medeniyeti sokaklarının güvenliği ile ölçülür.
Yeri uçmag olsun.
Arap sevicileri sevindirmiş gelişme. Bu devran dönecek rahat olun o zaman kaçacak yer arayacaksınız.
ulan öyle bir sadakat ki bu ben geçen fark ettim eleman saçlarımın afedersiniz amına koymuş ve ben senelerdir aynı yere gidiyorum. Bıraktım değiştirdim bende. mutsuzum ama yapacak bir şey yok.
kendisi sikkeye müdahale edebiliyor. dolar skilli açılmamış sanırım. Skelotonlarda kasılması gerek.
Kimse bunları sınırda çırılçıplak soyup telefonunu parasını alıp geri göndermiyor o yüzden.
Bak Yunanistan a helal olsun üç beşine böyle yaptı çoğunun gitmeye götü yemiyor.
Tr de bırak sınırı, sınırdan içeri girdikten sonra da halkta bunlara tepki göstermiyor insan yerine koyuyor adamlarda bu durumu nette paylaşıyor haliyle de talep çoğalıyor akın akın geliyorlar.
Türkler çok milliyetçi bir millet cart curt hikaye valla. Türkler kadar asimile olmaya meyilli, uyuşuk, vurdumduymaz Millet yok.
Bak Yunanistan a helal olsun üç beşine böyle yaptı çoğunun gitmeye götü yemiyor.
Tr de bırak sınırı, sınırdan içeri girdikten sonra da halkta bunlara tepki göstermiyor insan yerine koyuyor adamlarda bu durumu nette paylaşıyor haliyle de talep çoğalıyor akın akın geliyorlar.
Türkler çok milliyetçi bir millet cart curt hikaye valla. Türkler kadar asimile olmaya meyilli, uyuşuk, vurdumduymaz Millet yok.
Çanakkale’yi de ak sakallı dedeler kazandırdı(meleklermiş)
Niye ? Çünkü Türkler bir boku beceremezler hep bir yardım eden olmalı değil mi? Mkdum arapçıları sizi. Neyse ki Zafer var da o çok sevdiğiniz altına yattığınız Ortadoğu farelerini postalayacak.
Niye ? Çünkü Türkler bir boku beceremezler hep bir yardım eden olmalı değil mi? Mkdum arapçıları sizi. Neyse ki Zafer var da o çok sevdiğiniz altına yattığınız Ortadoğu farelerini postalayacak.
En azından Türkiye olacağız. O da bir şey.
Çünkü diğer ülkeler Suriye’den hallice bu bir. ikincisi mal değil diğer devletler hepsini kabul etmiyor ettiklerine de bizim gibi barınma, sağlık, eğitim vs bir sürü hizmeti beleşten sunmuyor. Üçüncüsü savaştan kaçanlar hanefi mezhebine mensup Arap camiasının çoğu vahhabi veya şii.
Bir zamanlar bende böyle düşünüyordum ama şimdi öyle değil maddi manevi imkanım olsun en az 4 çocuk isterim.
Evet olacak mı sanıyordunuz yoksa? Kimse zaten imamoğlu istanbul’u daha yaşanır bir şehir yapacak diye seçmedi ülkede seçmen maalesef buna göre oy kullanmıyor duygularına göre oy kullanıyor. Sırf akp gitsin diye imamoğlu’na oylar atıldı.
Her sabah kahvaltıda yumurta yiyen cani insanlardır.
Biri gelip sizin karnınızdaki fetüsü yese hoşunuza gider mi?
Biri gelip sizin karnınızdaki fetüsü yese hoşunuza gider mi?
Hayattaki en doğru karar kesinlikle.
14 sene içtim ve bırakalı 2 sene oldu. Şimdi geçmişe dönüp bakıyorum ne kadar malmışım.! Kusura bakmayın arkadaşlar ama sigara içen adam Tam bir iradesiz zavallının tekidir.
14 sene içtim ve bırakalı 2 sene oldu. Şimdi geçmişe dönüp bakıyorum ne kadar malmışım.! Kusura bakmayın arkadaşlar ama sigara içen adam Tam bir iradesiz zavallının tekidir.
CHP trollerinin en az akp trolleri kadar kıt beyinli olduklarını görmemizi sağlayan giyisidir.
Burada 50 bin Tllik çantalardan vs bahseden mallara ithafen dedim. Yani böyle olduğu için haklı mı olunuyor , senin adamın da yaptı demek. Yanlış her yerde, her zaman ve herkes için yanlıştır.
Burada 50 bin Tllik çantalardan vs bahseden mallara ithafen dedim. Yani böyle olduğu için haklı mı olunuyor , senin adamın da yaptı demek. Yanlış her yerde, her zaman ve herkes için yanlıştır.
Burada perinçekten daha az oy alacak diye yazıp aklınca taşak geçenler seçimden sonra entrylerini silmesinler onlara iki çift lafım olacak.
Tanım : Türkiye’nin son umudu. Ortadoğu bataklığına gömülmek istemiyorsanız oyunuzu Zafer e atın !
Tanım : Türkiye’nin son umudu. Ortadoğu bataklığına gömülmek istemiyorsanız oyunuzu Zafer e atın !
Çubuk kraker yiyoruz.
Benim içinde yiyin. Afiyet olsun Allah kabul etsin.
çocuğun istediği her şeye ilk sefer de hayır demek.