bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- wine me dine me2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
entry'ler (608)
ıslandım şu an, bu nedir yarabbi?
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
ormana salın şu hayvanı yazıktır.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
3 lira verirsem siksinler o kadar net konuşuyorum.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
mangaldır. tek geçerim.
eskiden okullar askeri disipline yakın şekilde yönetilirdi.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
eskortluğa giriş 101
"havacılık ve uzay bilimleri fakültesi dekanı"
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
1.90, uzunlara hayat zor.
ne hayvana, ne insana, ne ağaca, toprağa, doğaya hiç bir şeye tahammülü yok yavşakların.
bunun doğalı zaten senden önce ki numara gişedeyse, hazırlanıp ayağa kalkıp beklemektir.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
kıbrıs'ta pringles 17 lira. evet 17 lira! kayıtlara geçsin.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
adamların her ödediği ücret bizimkinin 5 te 1'ne denk geliyor.
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
koruma heralde sahneye fırlayan abiyi kendine yediremedi, m. ince arkasını döndüğü gibi adamı tutup sahneden fırlattı, nasıl olurda benim gözetimimde sahneye çıkarsın diye içerlenmiş gibi algıladım ben.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
Net ortamında çoğunluk okumuş, bilgili, kültürlü memleketin sorunlarını bilen, çalanı çırpanı bilen, vatan hainnlerini bilen, araştıran kesim oy kullandığı için olması gereken sonuçlar çıkıyor.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
keşke olsaydı dediğim kızdır.
benim başkanım böyle olmalı işte. sonunda biri korkmadan geri göndereceğini söyledi.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
sanki 16 yıldır ülkeyi muhalefet yönetiyormuş izlenimi bırakan açıklamalardır.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
normalde uzun muzun okurdum ama bunu cidden okumam.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.