bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
entry'ler (608)
ıslandım şu an, bu nedir yarabbi?
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
ormana salın şu hayvanı yazıktır.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
3 lira verirsem siksinler o kadar net konuşuyorum.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
mangaldır. tek geçerim.
eskiden okullar askeri disipline yakın şekilde yönetilirdi.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
eskortluğa giriş 101
"havacılık ve uzay bilimleri fakültesi dekanı"
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
1.90, uzunlara hayat zor.
ne hayvana, ne insana, ne ağaca, toprağa, doğaya hiç bir şeye tahammülü yok yavşakların.
bunun doğalı zaten senden önce ki numara gişedeyse, hazırlanıp ayağa kalkıp beklemektir.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
kıbrıs'ta pringles 17 lira. evet 17 lira! kayıtlara geçsin.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
adamların her ödediği ücret bizimkinin 5 te 1'ne denk geliyor.
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
koruma heralde sahneye fırlayan abiyi kendine yediremedi, m. ince arkasını döndüğü gibi adamı tutup sahneden fırlattı, nasıl olurda benim gözetimimde sahneye çıkarsın diye içerlenmiş gibi algıladım ben.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
Net ortamında çoğunluk okumuş, bilgili, kültürlü memleketin sorunlarını bilen, çalanı çırpanı bilen, vatan hainnlerini bilen, araştıran kesim oy kullandığı için olması gereken sonuçlar çıkıyor.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
keşke olsaydı dediğim kızdır.
benim başkanım böyle olmalı işte. sonunda biri korkmadan geri göndereceğini söyledi.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
sanki 16 yıldır ülkeyi muhalefet yönetiyormuş izlenimi bırakan açıklamalardır.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
normalde uzun muzun okurdum ama bunu cidden okumam.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.