bugün
- düşün ki o bunu okuyor12
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney13
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- sözlük kızlarının vücutları15
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- online listesi2
- kuzenin içine boşalmak14
- insanın bilebilen bir varlık olması2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet10
- ilginç şeyler2
- otopsiraporlari6
- namaz takkesi5
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- tsiganka2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- haram ile cömertlik yapmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- dimmu borgir dinlemek3
- ameliyat olmak6
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- black mirror2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- kakalanan peynir2
entry'ler (608)
ıslandım şu an, bu nedir yarabbi?
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
(yağmur yağıyor yanlış anlamayın)
ormana salın şu hayvanı yazıktır.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
gta karakterine dönmüş garibim, bir an (bkz: Trevor)'un cv'sini okuyorum sandım.
3 lira verirsem siksinler o kadar net konuşuyorum.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
lan gidecekseniz en azından gerçek sanatçıların konserlerine gidin kulaklarınız bayram eder bari.
mangaldır. tek geçerim.
eskiden okullar askeri disipline yakın şekilde yönetilirdi.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
spor ayakkabıdan, uzun saçtan vs az mı ceza yerdik.
ama her şeye rağmen asla öğretmenlerimize saygısızlık yapmazdık.
bu yeni nesil çok şımarık büyüyor, hepsi evde prens ve prenses gibi büyütülüyor.
dayak şart.
eskortluğa giriş 101
"havacılık ve uzay bilimleri fakültesi dekanı"
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
ulan insan şu title'da olup böyle bir mesaj atar mı ya.
uzay ve havacılık diyor senin kafan 10 sene ilerde olması lazım adam hala bedevi çağında.
1.90, uzunlara hayat zor.
ne hayvana, ne insana, ne ağaca, toprağa, doğaya hiç bir şeye tahammülü yok yavşakların.
bunun doğalı zaten senden önce ki numara gişedeyse, hazırlanıp ayağa kalkıp beklemektir.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
niye numaranın yanması beklenir boşa zaman kaybı yaratılır anlamış değilim.
az dakik olun ya, bu rahatlık iyi değil.
bunun bir de yemek sipariş ettiğinde, adam kapıya gelip zile basınca cüzdanımı gidip alayım bari diye bekleyen modeli var.
delleniyorum. yemek geleceği belli hazırlasana paranı masanın üstüne koy adamı bekletme.
daha geçen gün fırçaladım arkadaşı bu yüzden, çok rahat bu millet ya.
kıbrıs'ta pringles 17 lira. evet 17 lira! kayıtlara geçsin.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
türkiye de yaprak oynasa, kıbrıs'ta fırtına kopuyor. çok fırsatçı ibneler.
adamların her ödediği ücret bizimkinin 5 te 1'ne denk geliyor.
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
ben de bu fiyatlar ile hayat sürsem daha ağır dalga geçerim, siz nasıl gerizekalısınız derim.
benzin
internet
gıda
alışveriş
araba
kısaca her şey.
allah belamızı vermiş ne konuşalım.
adam 23 bin liraya 2018 mustang alırken, sen 23 bin liraya fiat albea belki alırsın.
:(
koruma heralde sahneye fırlayan abiyi kendine yediremedi, m. ince arkasını döndüğü gibi adamı tutup sahneden fırlattı, nasıl olurda benim gözetimimde sahneye çıkarsın diye içerlenmiş gibi algıladım ben.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
hayır adam özür de dilemiş daha ne yapsın? koruma da görevden alınmış galiba.
muharrem başkan böyle oyunlara gelmezzz.
Net ortamında çoğunluk okumuş, bilgili, kültürlü memleketin sorunlarını bilen, çalanı çırpanı bilen, vatan hainnlerini bilen, araştıran kesim oy kullandığı için olması gereken sonuçlar çıkıyor.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
gel gelelim, allah, kitap, din, türban işin içine girdiğinde %50 yapıştırıyor oyu.
gerekirse memleketi soyup soğana çevirsinler gene önemli değil, yeter ki allah desinler.
keşke olsaydı dediğim kızdır.
benim başkanım böyle olmalı işte. sonunda biri korkmadan geri göndereceğini söyledi.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
zaten ilk adaylığından beri oyum ince başkanaydı, şimdi bütün çevremi ikna çalışmalarına başlıyorum.
sanki 16 yıldır ülkeyi muhalefet yönetiyormuş izlenimi bırakan açıklamalardır.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
eğitim, öğretim, işsizlik, maaşlar, ülkenin durumu? anca inşaat.
normalde uzun muzun okurdum ama bunu cidden okumam.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.
insan boşluk bırakır, parafraf yapar, hiç biri yok. beni kaybettin dostum.