bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karı hoplatmak3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sürekli esnemek2
- donald trump2
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sedat pekmez12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- agresif süs köpeği3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- askerlik4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- elimde goruntuleriniz var4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- yazarlara gelen son mesaj4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
entry'ler (9)
En yakınım sandığım varlığın eski sevgilimle yakınlaşması olayı sonucu oluşan sırttaki yaralanmalar ve göte giren kazık olarak adlandırılır.
Canım benim çöpümle beni kıskandıramazsın.
Canım benim çöpümle beni kıskandıramazsın.
Bu hastalık o kadar kötü bir şey ki nasıl anlatsam bilemiyorum. Nasıl ortaya çıktığı ve nasıl tedavi ediliceği bilinmeyen bir sıçmık hastalık... insanın yaşamını olumsuz yönde etkiliyor. Şahsen ben intihar etmeyi bile düşündüm bunun yüzünden.
Psikiyatr'a gittim ilk olarak ve bana major depresyon başlangıcı dendi. ilaç verdi kullandım bir kaç ay ve hiç bir şey değişmedi. Hatta verdiği ilaçlar hep uyuttu, daha kötü yaptı. Bünyem kaldıramıyordu artık. Sonra nörolojiye gittim ve doktorum bana narkolepsi olduğunu söyledi. Psikolojik olarak sorunlarımın olup olmadığını sordu. Benim panik bozukluğum var, 5-6senedir sürüyor. Panik bozukluğumun narkolepsiyi doğurmuş olabileceğini söyledi. ilaç yazdı. Hemen gittim aldım, içtim. içtikten bi on dakika sonra falan kendime geldim. Mutluluktan ağladım. Normalde salondan odama geçemez iken ilaçtan sonra enerjim yükseldi ve eski ben geri dönmüştü, yerimde duramıyordum. Nefes alabildiğimi, benim de bir canım olduğunu anladım. ilaçsız yapamıyorum. Narkolepsi ilaçlarının fiyatları baya pahalı. Ben 80 tl verdim. Keşke bir çözümü olsa çünkü ayda iki kez 80tl vermek istemem.
Hani belki bu hastalığı saçma buluyorsunuz, belki yalan bu şey diyorsunuz bir şey diyemem. Ne dersem diyim ne düşünmek istiyorsanız ona inanacaksınız. Fakat yakınınız bu hastalığı geçiriyorsa onun yanında olun, ona inanın, çok zor değil. Ben bu hastalığı geçirirken ve hala geçiriyorken kimse yanımda değildi, kimse bana inanmadı. Herkes dikkat çekmek için yaptığımı sandı. Hani inandıramıyorum, ne yaparsam yapıyım ne çok bilgi önlerine serersem sereyim inanmadılar. Bu durum, böyle saçma salak bir hastalık başımdayken daha acı veriyor.
Açıkçası benim ümidim kesildi. ilaçsız yapamıyorum ve anladım ki bu benle beraber hayatım boyunca sürecek. Sıkıldım artık savaşmaktan. Bu şey, boşluğa yumruk atmak gibi. Azalan tek şey benim gücüm. Ben kaybettim tamam kabul fakat canım yanıyor.
Psikiyatr'a gittim ilk olarak ve bana major depresyon başlangıcı dendi. ilaç verdi kullandım bir kaç ay ve hiç bir şey değişmedi. Hatta verdiği ilaçlar hep uyuttu, daha kötü yaptı. Bünyem kaldıramıyordu artık. Sonra nörolojiye gittim ve doktorum bana narkolepsi olduğunu söyledi. Psikolojik olarak sorunlarımın olup olmadığını sordu. Benim panik bozukluğum var, 5-6senedir sürüyor. Panik bozukluğumun narkolepsiyi doğurmuş olabileceğini söyledi. ilaç yazdı. Hemen gittim aldım, içtim. içtikten bi on dakika sonra falan kendime geldim. Mutluluktan ağladım. Normalde salondan odama geçemez iken ilaçtan sonra enerjim yükseldi ve eski ben geri dönmüştü, yerimde duramıyordum. Nefes alabildiğimi, benim de bir canım olduğunu anladım. ilaçsız yapamıyorum. Narkolepsi ilaçlarının fiyatları baya pahalı. Ben 80 tl verdim. Keşke bir çözümü olsa çünkü ayda iki kez 80tl vermek istemem.
Hani belki bu hastalığı saçma buluyorsunuz, belki yalan bu şey diyorsunuz bir şey diyemem. Ne dersem diyim ne düşünmek istiyorsanız ona inanacaksınız. Fakat yakınınız bu hastalığı geçiriyorsa onun yanında olun, ona inanın, çok zor değil. Ben bu hastalığı geçirirken ve hala geçiriyorken kimse yanımda değildi, kimse bana inanmadı. Herkes dikkat çekmek için yaptığımı sandı. Hani inandıramıyorum, ne yaparsam yapıyım ne çok bilgi önlerine serersem sereyim inanmadılar. Bu durum, böyle saçma salak bir hastalık başımdayken daha acı veriyor.
Açıkçası benim ümidim kesildi. ilaçsız yapamıyorum ve anladım ki bu benle beraber hayatım boyunca sürecek. Sıkıldım artık savaşmaktan. Bu şey, boşluğa yumruk atmak gibi. Azalan tek şey benim gücüm. Ben kaybettim tamam kabul fakat canım yanıyor.
Hani nerde? Yoksa ben kız mı değilim amk? Bi tane erkek bile olsaydı buraya üye olmazdım herhalde.
Çok sevdiğim biriyse boğazım düğümlenir. Yine de adım atamam. Sonuç olarak kaçan kovalanır taktiği yaparım.
Ölmem için önce bi sevgilimin olması lazım.
Hayatıma giren kişilere ithafen;
Sayenizde güvenmek kelimesinin artık bana yakışmadığını anladım. Beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye ve sahneden çekilirken yaşamıma karışmış herkesi selamlıyorum
Sayenizde güvenmek kelimesinin artık bana yakışmadığını anladım. Beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye ve sahneden çekilirken yaşamıma karışmış herkesi selamlıyorum
Biri banda çok ilgi gösterince bunalıyorum.
Ailesiyle vakit geçirmeyen bir adam asla gerçek bir adam olamaz.
The godfather
The godfather