bugün

M
mimist9 yıl önce
ufkuask
Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu? Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
M
mimist9 yıl önce
ufkuask
Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu? Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
M
mimist9 yıl önce
ufkuask
Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu? Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
M
mimist9 yıl önce
ufkuask
Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu? Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
R
recruit12 yıl önce
ufkuask
Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu? Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
© copyright 2005 - 2026