K
kasva14 yıl önce
taylor sauer
"araba kullanırken facebook'ta dolaşmak hiç güvenli değil. hahaha" yazmış. 2 dakika sonra tırın altında kalarak ölmüş. güvenli olmadığını bile bile bu işleri yapan insanlar sadece bizim memleketten çıkmıyormuş demek ki. (img:#249115)
© copyright 2005 - 2026