S
sadecegercekler19922 yıl önce
rte dini
ben artık bu durumun cehalet ile açıklanamayacağını düşünüyorum, yani cahil adamı laf ile ikna edemezsin onu anlarım ama ekonomi batmış herşey ateş pahası, zaten deprem bölgesine hiç girmiyorum, buna rağmen hala bu adamlar açık ara oy alıyor. bence … devamını gör
© copyright 2005 - 2026