bugün

aykolik
aykolik1 yıl önce
18ü
şu an içinde olduğum otobüs hattı. bu hat da çok iyi ancak harem'den kalkıyormuş. üsküdar sahili'nden kalkmıyormuş.
aykolik
aykolik2 yıl önce
18ü
şu an içinde olduğum otobüs hattı. bu hat da çok iyi ancak harem'den kalkıyormuş. üsküdar sahili'nden kalkmıyormuş.
© copyright 2005 - 2026