bugün

fifa 11

oyun mükemmel fakat çok saçma hatalar var. belirtmeden geçemeyeceğim:

- kalecimiz degaj dikmeye çalıştığında önünü rakip oyuncu keserse top sekiyor ve normalde sarı kartla cezalandırılması gereken bu hareket, hakem tarafından es geçiliyor.

- serbest vuruşlarda rakip oyuncu yine topun önüne geçiyor ve bunu önlemek için iki saat yön değiştirmek zorundayız.

- taçların yanlış ellere verilmesi; ronaldo'nun bile taç kullanması gibi saçmalıklar var.

- auta korner, kornere aut veren hakemler. taç kararları da %20 oranında yanlış oluyor*.
© copyright 2005 - 2026