bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
ben dahil tüm askerlik yapmış kişilerin başına gelmiş hadisedir. günler haftalar aylar geçer
ama o son 3 beş gün geçmez. zaman durur, akmaz sanki. ve ister istemez adamı triplere sinirlere sokar.
moral için üst devreme '' ulan 4 gün sonra eve gidiyorsun, şu suratına bak, biz daha 9 ay buradayız olum. 9 ay lan. bugün bi kıza kitlesem, tezkerem de çocuk elimde. allahını seversen akıllı ol suratını s.ktirtme'' deyip motive ederdim. o da bana '' s.ktir git lan başımdan
pırpırlarını götüne sokturtma bana, 9 aymış da çocukmuş da, kaybol lan burdan'' deyip içini dökerdi. çok iyi bir arkadaşımdı.
zaman akıp gitmiş, şafak defterine karalamadığım 5 kare kalmıştı. hakikaten de elalem haklıydı. her azalan günde sinirim tepelere tırmanıyordu. şimdi anlamıştım üst devrelerimi. insanın içinde sivile gitme heyecanı, sevgilisiyle buluşacağı, annesine babasına sarılacağı, rakı balık yapacağı ne bileyim bu yeşil elbiselerden kurtulacağını bile düşündükçe gözüne uyku girmiyor, dakika başı da saate baktığından zaman geçmiyordu.
ama bir şekilde geçirmem lazımdı. arkadaşlarımın kalbini kırmamalıydım. sonuçta onlara daha hatıra defterimi vermemiştim. benim için iyi şeyler karalamalıydılar. 18 ay yaptığım kıyakları 5 günde hiç etmemeliydim.
akşam karakolun bahçesinde tespihim ile volta atarken;
torun= ya kukla ya. yine bana 3-5 nöbeti kitlemişler. gider ayak bi el at şu sisteme ya.
kukla= ( sistem girsin götüne) şey bak torun, şimdi ben tezkereyi alınca senin alt devrelerin gelecek. kurtulacaksın yavaş yavaş, geniş ol.
torun= ne genişi be abi. 4 gün peş peşe 3-5 mi yazılır adama ya.
kukla= yeter lan. bi siktir git ya. pavyondamı sannediyorsun kendini sanatçımıyım lan ben, istek mi istiyorsun benden . askeriye lan burası..
torun= abi sana da bir şey denmiyor ha.
çocuğun kalbini kırmıştım. elimdeki tespih bile stresimi almıyordu. hemen yere eğilip bir çakıl taşı aldım. karşımdaki veleybol direğine fırlattım, denk getiremedim. usulca eğilip bir daha aldım, fırlattım. o da isabet etmedi. sonra bir daha eğildim, bir daha, bir daha. ulan bir türlü denk gelmiyordu. stresimi alsın diye uğraşırken gittikçe ayar olmaya başladım. artık hızlı eğilip daha sert atıyordum. direğin çevresi çakıl taşı dolmuştu. sonra beni izleyen alt devrem yanıma geldi. yerden taş alıp attı.
çınnngggggggggg
vurmuştu. isyan ettim. çakıl taşlarını avuçlayıp delice fırlattım. ulan bir tanesi mi değmez amına goyyım. sinirden oturup ağlayacaktım.
alt devrem eskiden benim yaptığım gibi bana moral vermeye çalışıyordu.
alt devrem= iyi misin kukla?
kukla= s.ktir git lan.o direkte g.tüne girsin. kaybol yanımdan.
alt devrem= derdini dinlemek için geldim lan. tezkere heyecanı mı?
kukla= s.ktirtme tezkereye, yarım saattir taş atıyorum. geldin hava atarcasına vurup, s.kik s.kik suratıma baktın.atışlarda görüyorum ama ne bok yediğini, yalvarıyorsun bana
'' kukla benim hedefe de bi mermi salla'' diye. unuttun dimi.
alt devrem= git olum bi 31 çek kendine gel hiç çekilmiyosun valla.
iyi fikirdi. dediğini yapmak için peştemalimi bağlayıp, banyoya girdim.
o da ne ?
( koşarak yemekhanedeki askerlerin yanına gittim)
kukla= sabunu mu kim s.kti lan?
çavuş= ne oldu ki kukla?
kukla= birisi süpürge sapıyla sabunumun ortasını delmiş. dergiyide çıka
askerler= mu hahahaha...
kukla= gülmeyin lan. ispat etmek için sabunu getirmedim. süpürge sopası burada. aha da bak ucunda sabun var. akıllı olun. cinnet geçirtmeyin bana lan.
ona sinir buna sinir derken, son günün son saati geldi.
yinede iyi ayrıldım askerden. herkes iyi şeyler yazmış ajandama.
o sabunumu delen de benim torunmuş. hani paso 3-5 nöbeti tutan çocuk. şöyle yazmış
'' abi her gidip gelişimde aklımdaydın. seni asla unutmuycam ''
torunun....
ama o son 3 beş gün geçmez. zaman durur, akmaz sanki. ve ister istemez adamı triplere sinirlere sokar.
moral için üst devreme '' ulan 4 gün sonra eve gidiyorsun, şu suratına bak, biz daha 9 ay buradayız olum. 9 ay lan. bugün bi kıza kitlesem, tezkerem de çocuk elimde. allahını seversen akıllı ol suratını s.ktirtme'' deyip motive ederdim. o da bana '' s.ktir git lan başımdan
pırpırlarını götüne sokturtma bana, 9 aymış da çocukmuş da, kaybol lan burdan'' deyip içini dökerdi. çok iyi bir arkadaşımdı.
zaman akıp gitmiş, şafak defterine karalamadığım 5 kare kalmıştı. hakikaten de elalem haklıydı. her azalan günde sinirim tepelere tırmanıyordu. şimdi anlamıştım üst devrelerimi. insanın içinde sivile gitme heyecanı, sevgilisiyle buluşacağı, annesine babasına sarılacağı, rakı balık yapacağı ne bileyim bu yeşil elbiselerden kurtulacağını bile düşündükçe gözüne uyku girmiyor, dakika başı da saate baktığından zaman geçmiyordu.
ama bir şekilde geçirmem lazımdı. arkadaşlarımın kalbini kırmamalıydım. sonuçta onlara daha hatıra defterimi vermemiştim. benim için iyi şeyler karalamalıydılar. 18 ay yaptığım kıyakları 5 günde hiç etmemeliydim.
akşam karakolun bahçesinde tespihim ile volta atarken;
torun= ya kukla ya. yine bana 3-5 nöbeti kitlemişler. gider ayak bi el at şu sisteme ya.
kukla= ( sistem girsin götüne) şey bak torun, şimdi ben tezkereyi alınca senin alt devrelerin gelecek. kurtulacaksın yavaş yavaş, geniş ol.
torun= ne genişi be abi. 4 gün peş peşe 3-5 mi yazılır adama ya.
kukla= yeter lan. bi siktir git ya. pavyondamı sannediyorsun kendini sanatçımıyım lan ben, istek mi istiyorsun benden . askeriye lan burası..
torun= abi sana da bir şey denmiyor ha.
çocuğun kalbini kırmıştım. elimdeki tespih bile stresimi almıyordu. hemen yere eğilip bir çakıl taşı aldım. karşımdaki veleybol direğine fırlattım, denk getiremedim. usulca eğilip bir daha aldım, fırlattım. o da isabet etmedi. sonra bir daha eğildim, bir daha, bir daha. ulan bir türlü denk gelmiyordu. stresimi alsın diye uğraşırken gittikçe ayar olmaya başladım. artık hızlı eğilip daha sert atıyordum. direğin çevresi çakıl taşı dolmuştu. sonra beni izleyen alt devrem yanıma geldi. yerden taş alıp attı.
çınnngggggggggg
vurmuştu. isyan ettim. çakıl taşlarını avuçlayıp delice fırlattım. ulan bir tanesi mi değmez amına goyyım. sinirden oturup ağlayacaktım.
alt devrem eskiden benim yaptığım gibi bana moral vermeye çalışıyordu.
alt devrem= iyi misin kukla?
kukla= s.ktir git lan.o direkte g.tüne girsin. kaybol yanımdan.
alt devrem= derdini dinlemek için geldim lan. tezkere heyecanı mı?
kukla= s.ktirtme tezkereye, yarım saattir taş atıyorum. geldin hava atarcasına vurup, s.kik s.kik suratıma baktın.atışlarda görüyorum ama ne bok yediğini, yalvarıyorsun bana
'' kukla benim hedefe de bi mermi salla'' diye. unuttun dimi.
alt devrem= git olum bi 31 çek kendine gel hiç çekilmiyosun valla.
iyi fikirdi. dediğini yapmak için peştemalimi bağlayıp, banyoya girdim.
o da ne ?
( koşarak yemekhanedeki askerlerin yanına gittim)
kukla= sabunu mu kim s.kti lan?
çavuş= ne oldu ki kukla?
kukla= birisi süpürge sapıyla sabunumun ortasını delmiş. dergiyide çıka
askerler= mu hahahaha...
kukla= gülmeyin lan. ispat etmek için sabunu getirmedim. süpürge sopası burada. aha da bak ucunda sabun var. akıllı olun. cinnet geçirtmeyin bana lan.
ona sinir buna sinir derken, son günün son saati geldi.
yinede iyi ayrıldım askerden. herkes iyi şeyler yazmış ajandama.
o sabunumu delen de benim torunmuş. hani paso 3-5 nöbeti tutan çocuk. şöyle yazmış
'' abi her gidip gelişimde aklımdaydın. seni asla unutmuycam ''
torunun....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar