bugün

başını yastığa koyduğunda hemen uyuyanlar

gerçektende imrenerek bakıyorum o tip insanlara.Nerdeyse hayatın felsefesi dahil herşeyi düşünüyorum o uyumaya çalıştığım vakitlerde.Kendimle yüzleştiğim vakitler oluyo o vakitler.Ama yinede söylüyorum kafamı koyar koymaz uyumayı çok isterdim sırf bu çok düşünmek yüzünden saçlarım dökülcek nerdeyse.
© copyright 2005 - 2026