bugün
- sedat pekmez19
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- yazarların iyi olduğu konular3
- ebu muhammed el culani3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir gecede cahil kaldık5
- çomar putu3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- tavuk iskender2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- galatasaray lobisi10
- ona bir şey söyle9
- beynin güzelce yıkanması2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- muşlettin amca birader bey2
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- midas2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
sith in son temsilcilerindendir.
6. filmin sonunda darth vader tarafından uçurumdan atılarak öldürülmüştür.
daha sonra kendini klonlatmıştır ve sith derslerine iiyi çalışmış olmanın da verdiği bilgiyle kendini klon bedene aktarabilmiştir. luke skywalker bu elemanı yenebilmek için dark side a girmiş palpatine i bir kere daha öldürmüş ve light side a tekrar geçmiştir.
daha sonra palpatine , "parasıyla değil mi hemşerim!? bi daha klonlatırım kendimi oh mis gibi immortallaty " demiş fekat klonlama olayında ve sanırsam bedene yerleşme olayında bir hata olmuş ve işin sadece "para" ile olmadığını öğrenmiştir. akabinde bu sefer han solo tarafından lazer ile vurularak(evet doğru çekmiş silahını, kafasına sıkmıştır han solo bu elemanın.) sonsuza dek öldürülmüştür.
şimdi bir yanlış anlaşılmayı ortadan kaldıralım. denmektedir ki "revenge of the sith de mace windu ile yaptığı karşılaşmada bilerek yenildi , böylece anakin gelip kendisini kurtaracak ve dark side a geçecekti." %100 yanlış , saçmalık.
-öncelikle hiçbir star wars filminde yoruma açık bir sahne yoktur. ne olduysa anlatılmıştır. lost değildir bu , sahnelerin altında aranacak , çözülecek şifreler yoktur.
-bu palpatine denen eleman öyle bir riske girmez, öylesine muhteşem bir zamanlama olayına giremez. onca yıl plan yapmış aptal mı bu?
-eğer gerçekten bir jedi ile kapışırken son sn de kurtarılmayı planlamış olsa mace windu gibi en kral duel master ı değil daha düşük seviyede olan diğer 3 jedi master dan birini sona bırakırdı.
--"neden lighting kullanmamıştır?" denmektedir. lighting öyle herkesi devirebilecek bir olay değil. heleki gardını almış bir jedi a karşı tamamen etkisiz. mesela count dooku nın lightingleri 2. ve 3. filmde jedilere sökmemişti.
-o kadar muhteşem bir plana ve dark side a hakim eleman 6. filmde kendisini aşşağı fırlatan darth vader a neden engel olamadı?
-kaldı ki "bilerek yenildi" çok saçma bir iddadır. o mantıktan bakarsak 6. filmdede bilerek kendini uçurumdan aşşağı attırdı ki böylece ilerde luke kendisini yenmek için dark side a geçsin.... nıhahah ne plan değil mi? tüm imparatorluk yıkılıyor , kendisi sahip olduğu gücün ve ekonominin neredeyse son kırıntılarını kullanıyor bu plan için. ama sonuç? luke kendisini dark side a geçip öldürüyor sonra light side a geri dönüyor. haa ama "mace windu ya bilerek yenildi" diyen amcalar için buda plan olabilir. o zaman 2. klona geçme hadisesindede bilerek mi han solo tarafından infaz edildi? o da mı plan? hepsimi plan? saçmalamayın lan!
mace windu eline vermiştir. master yoda az daha eline verecekti( ki güç konsunda daha iyi olduğunu kanıtlamıştır). darth wader eline vermiştir. luke skywalker eline vermiştir. ve son olarak da han solo eline vermiştir.
kısacası sith in hayatta kalan en güçlü temsilcisi olan bu eleman pekde güçlü sayılmaz. iyi plan yapar da yukarda saydığım kadar da değil.
6. filmin sonunda darth vader tarafından uçurumdan atılarak öldürülmüştür.
daha sonra kendini klonlatmıştır ve sith derslerine iiyi çalışmış olmanın da verdiği bilgiyle kendini klon bedene aktarabilmiştir. luke skywalker bu elemanı yenebilmek için dark side a girmiş palpatine i bir kere daha öldürmüş ve light side a tekrar geçmiştir.
daha sonra palpatine , "parasıyla değil mi hemşerim!? bi daha klonlatırım kendimi oh mis gibi immortallaty " demiş fekat klonlama olayında ve sanırsam bedene yerleşme olayında bir hata olmuş ve işin sadece "para" ile olmadığını öğrenmiştir. akabinde bu sefer han solo tarafından lazer ile vurularak(evet doğru çekmiş silahını, kafasına sıkmıştır han solo bu elemanın.) sonsuza dek öldürülmüştür.
şimdi bir yanlış anlaşılmayı ortadan kaldıralım. denmektedir ki "revenge of the sith de mace windu ile yaptığı karşılaşmada bilerek yenildi , böylece anakin gelip kendisini kurtaracak ve dark side a geçecekti." %100 yanlış , saçmalık.
-öncelikle hiçbir star wars filminde yoruma açık bir sahne yoktur. ne olduysa anlatılmıştır. lost değildir bu , sahnelerin altında aranacak , çözülecek şifreler yoktur.
-bu palpatine denen eleman öyle bir riske girmez, öylesine muhteşem bir zamanlama olayına giremez. onca yıl plan yapmış aptal mı bu?
-eğer gerçekten bir jedi ile kapışırken son sn de kurtarılmayı planlamış olsa mace windu gibi en kral duel master ı değil daha düşük seviyede olan diğer 3 jedi master dan birini sona bırakırdı.
--"neden lighting kullanmamıştır?" denmektedir. lighting öyle herkesi devirebilecek bir olay değil. heleki gardını almış bir jedi a karşı tamamen etkisiz. mesela count dooku nın lightingleri 2. ve 3. filmde jedilere sökmemişti.
-o kadar muhteşem bir plana ve dark side a hakim eleman 6. filmde kendisini aşşağı fırlatan darth vader a neden engel olamadı?
-kaldı ki "bilerek yenildi" çok saçma bir iddadır. o mantıktan bakarsak 6. filmdede bilerek kendini uçurumdan aşşağı attırdı ki böylece ilerde luke kendisini yenmek için dark side a geçsin.... nıhahah ne plan değil mi? tüm imparatorluk yıkılıyor , kendisi sahip olduğu gücün ve ekonominin neredeyse son kırıntılarını kullanıyor bu plan için. ama sonuç? luke kendisini dark side a geçip öldürüyor sonra light side a geri dönüyor. haa ama "mace windu ya bilerek yenildi" diyen amcalar için buda plan olabilir. o zaman 2. klona geçme hadisesindede bilerek mi han solo tarafından infaz edildi? o da mı plan? hepsimi plan? saçmalamayın lan!
mace windu eline vermiştir. master yoda az daha eline verecekti( ki güç konsunda daha iyi olduğunu kanıtlamıştır). darth wader eline vermiştir. luke skywalker eline vermiştir. ve son olarak da han solo eline vermiştir.
kısacası sith in hayatta kalan en güçlü temsilcisi olan bu eleman pekde güçlü sayılmaz. iyi plan yapar da yukarda saydığım kadar da değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar