bugün

atari oyunları

çocukluğumun en büyük eğlencelerinden biri. ne oynardık ya.. mario ya az yardım etmemeiştim. dr mario yu da çok iyi oynardım hani. tsubasa mı dersin, goal 3 mü? hangisini oynamadık ki. ne günlerdi o günler..
© copyright 2005 - 2026