bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
çocuklar reklamlardan çok etkilenirler. hatta mamasını reklamlarda yiyen çocuklar bile vardır. o yüzden reklamlar genellikle çocuklara yöneliktir ama bazı reklamlar insanı çileden çıkarır.
'' benim babam toyota gibi adam''
arkadaş ayar oluyorum böyle reklamlara;
benim bile bu yaşta rahmetli babam aklıma geliyorsa, küçükken onunla yaptığımız bilek güreşleri, yalandan yere bana yenilmesi, kolunu tutup ahlayıp, puflaması, yavaş vurduğum topu tutamayıp gol yemesi, daha bir sürü anı, anında gözümde canlanıyor ise...
babasını kaybetmiş, o zavallı küçük yetimler ne yapsın?
düşünün evde ki annenin kanal değiştirme telaşını, ilgisini dağıtmak için şakalaşma gayretini...
çok kısa başımdan geçen bir hadiseyi anlatayım;
kocasından boşanalı 1 sene olmuş teyze kızının evine gittim. onun 4 yaşında oğlu var. adı efe. albayım derim ona. çok sevimli bir velet. ona oyuncak alıp sevindirmek, onunla az da olsa vakit geçirmek ayrı bir keyif benim için.
kapıyı çaldım eve girdim. salondan efe'yi gördüm. yatmış çekyata, ayaklarını da çekmiş karnına doğru, sessiz bir şekilde gözlerinden yaşlar akarak ağlıyor.
annesine sordum '' neden ağlıyor'' diye,
'' aa görmedim, mutfaktaydım, çizgi film cd' si taktım, onu seyrediyordu'' dedi.
odaya girdim. efe beni gördü. fakat her zamanki gibi kalkıp bacağıma sarılmadı,
''bana oyuncak aldın mı?'' diye de sormadı. sadece dolgun gözlerle televizyona bakıyordu. dalgındı.
teyze kızına '' sen albayım'la beni yalnız bırak'' deyip odadan çıkardım.
kukla= niye ağlıyor benim albayım?
efe=hüüüğğğğ
kukla= gel yanıma gel. kıyamam sana. anlat bakayım niye ağlıyor albayım.
efe= bambi'yi babası terk etti. hüüüğğğğ
kukla=bambi kim albayım.
efe= hüüğğğğğğ işte bu...
göstermiş olduğu da küçük bir ceylan.
tek başına bir çukura yatmış, rüyasında babasını görüyor, uyurken kafasını toprağa sürtüyor,
sanki babasını okşuyor. üşenmedim, cd'yi geriye sardım.
özetle anne geyiği avcılar tuzağa düşürüp öldürüyor sonra baba geyik gelip bambi'ye bakıyor. çünkü o daha küçük, kışı atlatamaz ve bahar geliyor.
baba geyik hayvansal olarak bambi'yi terk ediyor.
artık; ''bambi tek başına''
efe= neden terk etti kukla abi. hüüüğğğğ
kukla= (bu nasıl soru ya, nasıl cevap vereceğim, hayvanlar öyle yapar desem olmaz. bahar geldi desem olmaz) şey albayım; bambi artık güçlendi, gördün ya o tepeden o tepeye nasıl da atladı. babası bile gurur duydu onunla. artık tek başına ayakta durabilir.
tüm zorlukların üstesinden gelebilir. o da senin gibi çok güçlü biri oldu.
efe= babam da beni o yüzden mi terk etti? ben güçlü oldum diye mi?
damarıma damarıma işleyen bu sorular beni kahrediyordu. onu biraz neşelendirmiş,
ilgisini dağıtmıştım. aldığım oyuncak ile oynarken, birden reklam çıktı.
'' bir babanın evladına öğreteceği en büyük sır,
sucuklu yumurta''
ve hemen peşindeki reklam...
'' benim babam toyota gibi adam''
benim ağladığım yetmez mi?
ne olur, ne olur albayları ağlatmayın!
'' benim babam toyota gibi adam''
arkadaş ayar oluyorum böyle reklamlara;
benim bile bu yaşta rahmetli babam aklıma geliyorsa, küçükken onunla yaptığımız bilek güreşleri, yalandan yere bana yenilmesi, kolunu tutup ahlayıp, puflaması, yavaş vurduğum topu tutamayıp gol yemesi, daha bir sürü anı, anında gözümde canlanıyor ise...
babasını kaybetmiş, o zavallı küçük yetimler ne yapsın?
düşünün evde ki annenin kanal değiştirme telaşını, ilgisini dağıtmak için şakalaşma gayretini...
çok kısa başımdan geçen bir hadiseyi anlatayım;
kocasından boşanalı 1 sene olmuş teyze kızının evine gittim. onun 4 yaşında oğlu var. adı efe. albayım derim ona. çok sevimli bir velet. ona oyuncak alıp sevindirmek, onunla az da olsa vakit geçirmek ayrı bir keyif benim için.
kapıyı çaldım eve girdim. salondan efe'yi gördüm. yatmış çekyata, ayaklarını da çekmiş karnına doğru, sessiz bir şekilde gözlerinden yaşlar akarak ağlıyor.
annesine sordum '' neden ağlıyor'' diye,
'' aa görmedim, mutfaktaydım, çizgi film cd' si taktım, onu seyrediyordu'' dedi.
odaya girdim. efe beni gördü. fakat her zamanki gibi kalkıp bacağıma sarılmadı,
''bana oyuncak aldın mı?'' diye de sormadı. sadece dolgun gözlerle televizyona bakıyordu. dalgındı.
teyze kızına '' sen albayım'la beni yalnız bırak'' deyip odadan çıkardım.
kukla= niye ağlıyor benim albayım?
efe=hüüüğğğğ
kukla= gel yanıma gel. kıyamam sana. anlat bakayım niye ağlıyor albayım.
efe= bambi'yi babası terk etti. hüüüğğğğ
kukla=bambi kim albayım.
efe= hüüğğğğğğ işte bu...
göstermiş olduğu da küçük bir ceylan.
tek başına bir çukura yatmış, rüyasında babasını görüyor, uyurken kafasını toprağa sürtüyor,
sanki babasını okşuyor. üşenmedim, cd'yi geriye sardım.
özetle anne geyiği avcılar tuzağa düşürüp öldürüyor sonra baba geyik gelip bambi'ye bakıyor. çünkü o daha küçük, kışı atlatamaz ve bahar geliyor.
baba geyik hayvansal olarak bambi'yi terk ediyor.
artık; ''bambi tek başına''
efe= neden terk etti kukla abi. hüüüğğğğ
kukla= (bu nasıl soru ya, nasıl cevap vereceğim, hayvanlar öyle yapar desem olmaz. bahar geldi desem olmaz) şey albayım; bambi artık güçlendi, gördün ya o tepeden o tepeye nasıl da atladı. babası bile gurur duydu onunla. artık tek başına ayakta durabilir.
tüm zorlukların üstesinden gelebilir. o da senin gibi çok güçlü biri oldu.
efe= babam da beni o yüzden mi terk etti? ben güçlü oldum diye mi?
damarıma damarıma işleyen bu sorular beni kahrediyordu. onu biraz neşelendirmiş,
ilgisini dağıtmıştım. aldığım oyuncak ile oynarken, birden reklam çıktı.
'' bir babanın evladına öğreteceği en büyük sır,
sucuklu yumurta''
ve hemen peşindeki reklam...
'' benim babam toyota gibi adam''
benim ağladığım yetmez mi?
ne olur, ne olur albayları ağlatmayın!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar