bugün

vivident 3d

sarımsı olanından girdim olaya, tadı falan çok iyi. ananas denedik, e nar da tamam ama guava diyor onun tadını tanımıyoruz. ama 3 katlı sakız konseptiyle iyi tutturmuş vivident. tadı epey iyi.
© copyright 2005 - 2026