bugün

mesut özil

8 ekim 2010 almanya türkiye maçında kendini çok sıkmamıştır gelen tepkiler üzerine. kendisini yuhalayanlara sinir oldum. hangi akla hizmet yaptılar böyle bir işi anlamıyorum. adamın yaptığını tasvip etmeyebilirsin de, yuhalamak neyin nesi arkadaş? kendisi çok başarılı bir türk oyuncudur. hatta real madrid'te oynadığına göre en başarılısı da diyebiliriz. hadi o kendini türk olarak görmese de başarılı bir futbolcu olarak kutlamalıyız en azından. yani yeterince medeniysek.
© copyright 2005 - 2026