bugün

millilere dev prim

2010 Dünya Basketbol Şampiyonası finale çıkan A Milli Basketbol Takımı na, Başbakan Erdoğan dan 'dev' prim müjdesi geldi. Erdoğan, milli takım sporcularına kişi başı 1 5 milyon lira prim verileceğini açıkladı.

(bkz: http://www.ntvmsnbc.com/id/25130608/)
© copyright 2005 - 2026