bugün

fizik

zor bir bölüm olmasına rağmen, herkesin öyle okuyamamasına rağmen; ülkede bilim insanına verilen değerin 0'ın altında olması nedeniyle, bu bölümden mezun olan bilim insanlarının, ya kıç yalamakta ya da dershanelerde süründüğünü görürüz. acıdır.

saygı duyuyorum.

edit: noktalama
© copyright 2005 - 2026