bugün

beşiktaş

çarşı'sı referanduma hayır demeyen kulüp. en azından görüş belirtmeyip çenelerini kapatmaları yeterli. yoksa, cidden işin suyunu çıkarmış olurlar. beşiktaş'ı siyasete alet etmesinler.
ki hayır dicez diye bi açıklama yapacaklarını sanmıyorum. büyük olasılıkla rüyada görmüştür sanırım birileri.
© copyright 2005 - 2026