bugün

ibogitar

burda paylaşım yaptığı için mutlu olan yazar, "burda paylaşım yapıp mutlu olmayan var mıdır lan acaba?" sorusunu aklıma getirmiştir. "varsa burda ne işi var lan?! kapatır sayfayı bi daha gelmez." gibi mantıklı cevaplar verdiğinizi duyuyorum.

saat olmuş 4.38 bu arada.
© copyright 2005 - 2026