bugün

bütün gazsız içecek reklamlarının kötü olması

bide uludağ narata mandalinata var ıyy. bu reklamı duyduğum an ya kumandayı tv ye fırlatıyorum yada o ortamdan kaçıyorum .
© copyright 2005 - 2026