bugün

mat kearney

tam adı mathew kearney olan 1 aralık 1978 doğumlu amerikan müzisyen. nothing left to lose albümüyle biz müzikseverlerin kulaklarının pasını silmesini bilmiştir. ilk duyduğum şarkısı ise kyle xy -diziyle ilgili spoiler içeriyor- dizisinde kyle ın ailesine veda edip gerçek ailesine(sözde) giderken -diziyle ilgili spoiler bitti- çalan şarkı where we gonna go from here. şarkı ayrıca grey's anatomy nin 3. sezonunda da çalıyor.

3 albümü olan sanatçının albüm isimleri şunlardır:

(bkz: Bullet) (2004)
(bkz: Nothing Left To Lose) (2006)
(bkz: City of Black & White) (2009)
© copyright 2005 - 2026