bugün

be xerbin

sabah sabah sinirleri bozan kürtçe hayırlı olsun anlamına gelen söz öbeği. söyleyen recep tayyip erdoğan, söylenen ise mesut barzani. köpek babası gibi kürdistan'ı savunan şerefsiz. bunlar müslüman kürt değil ki kardeş, yahudi kürt. pislik babasının 1959'da israil'in yardımıyla başlattığı projeyi aynı yolda devam ettiriyor. yine israil desteğiyle.

gerçi bu adamda kabahat yok. bu adamı kürdistan bölgesel başkanı olarak çağıranda bütün suç. kim bu bilin bakalım?

http://www.hurriyet.com.t...ndem/15142803.asp?gid=373
© copyright 2005 - 2026