bugün

ankara

içinde yaşayan insanların deniz görememesi münasebetiyle sanırım uzun yağışların yaşandığı şehir. çok saçma biliyorum ama içimden ankara'ya bok atma isteğini yok edemiyorum.*
© copyright 2005 - 2026