bugün

tataramazan

(bkz: #8120163) fenerbahçe'nin bir leeds united bir lan daha aşağı takımları ayzıp feneri aşağılamak istemedim . gs lı oldugum halde...

bir fenerli olarak sen bunları yazıyorsan. allah dostlugundan esirgesin beni amin...
© copyright 2005 - 2026