bugün

çaylaksınız

Görür görmez umursamadan otomatiğe bağlayıp yazmama devam ettiğim yazıdır.

Evet umursamadan yazıyorum, ben buyum, ateist, kızgın, son zamanlardaki özgürlük çığırtkanlığı yapıp kendinden olmayana köpek muamelesi yapan çakallardan nefret eden, bilimin tekniğin ve doğal yoldan yetişen insanlık etiğinin 2000 yıllık skindirik kitapları uzun yolda dümdüz edeceğini gönülden bilen, bilim ve teknolojinin insanlık suçlarında rekor kırıp kurnazca geçmişini silen avrupa monarşilerinin gölgesindeki ülkelerde yaşarken sezarın hakkını sezara veren, oradaki etik kurallar hakkında yalan söyleyenleri ifşa eden,

Kemalist, merkeziyetçi, insan haklarını can-ı-gönülden destekleyen, avrupadaki türban savunucu gerizekalı solculara dakkabaşı laf sokan, avrupanın şu an sivil, politik ve ekonomik anlamda türkiye ve diğer müslüman devletlere toz yutturduğunu anlamış ve türklere "olm yanlış gidiyosunuz bu yol yol değil" diye bağıran bir gencim.

Ya böyle sözlüğe alırsın, ya da uçurursun.
© copyright 2005 - 2026