bugün

rewend

delale,ğezale,dostmame ve albümdeki tek türkçe parça olan yaranmaz aşık en beğendiklerim arasında oldu,zaten aynurun muhteşem sesiyle hangi şarkı,türkü,klam kötü olabilir ki?
© copyright 2005 - 2026