bugün

the prisoner

vasat bir dizidir. orijinalini merak ettim, bulabilirsem onu izleyeceğim.

neden vasat?

6 bölümün 5'inin köy'de geçtiği, son bölüme kadar sır perdesini kaldırmayacağız diye kasım kasım kastırılmış, insana bay veren hiç açıklanmayan gizemleri ve ağır ilerleyen yapısıyla insanı gerçekten bayıltıyor.

edit: cümle bozuk ama bu diziye çok bile..
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026