bugün

barismanco

yüzük kullanmıyorum efenim.
harbi forumcuyumdur arkadaşımın taviyesiyle gelmişimdir sözlüğü.
hep okumuşumdur sözlüğü azcıcık olsun biliyor sayılırım ama "daha yeni abisi" muamelesinden gocunmam.
© copyright 2005 - 2026