tsk dan daha tsk cı olmak

tsk'yı eleştirmenin bok atmak olduğunu sanan kişinin durumudur. her kurum eleştirilmelidir çünkü eleştiri hata payını en aza indirir. tsk da böylesine vahim hatalardan sonra eleştirilmelidir elbette. bu eleştiriler ilerde tsk'ya yol, su ve elektrik olarak dönecektir neticede. tsk'nın zararına olmayacaktır çünkü bilinmelidirki tsk'yı eleştirenler de bu vatanın evladıdır ve askerlik yapmış veya yapacaklardır (erkek kısmı için).
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026