bugün

gripin

bu adamlar emre aydın la bereber sensiz istanbul a düşmanım diye enfes bir şarkı yapmıştır ki; bundan sonra bırak arabesk yapmayı, ajdar modunda takılsalar, yine de hayranlığımı bitiremezler..
© copyright 2005 - 2026