bugün

paradoks

en güzeli şudur efendim:

soldaki önerme doğrudur-sağdaki önerme yanlıştır.

böylesinin içinden çıkmak da imkansızdır. bir önerme ya yanlıştır ya doğrudur. bunda ne doğru var ne yanlış. güle güle kullanın.*
© copyright 2005 - 2026