bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kadir inanır17
- kemalist dünya20
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
bu sitede yapılan yorumları okuyorum. salgın bir hastalık söz konusu. neden buraya yorum yazan insanların diğer insanları alışveriş yapmak için zorladıklarına, laf olsun diye değil, gerçekten bir türlü anlam veremiyorum. bir insan neden "önceki gün siparişini verdim, iki günde geldi, öncesinde tereddütlüydüm, ürün elime geçince ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım, her evet mutlaka lazım, hiç düşünmeden alın derim. bu fiyata benzeri yok" diye bir yorum yazar. buradaki amaç ne? yorum yazıp puan kazanılıyor, sonra bu puanlarla indirimli alışveriş yapılıyor filan. o zaman ne uzatıyosun yaz "ürün kullanışlı, kullanışsız, şu özelliği eksik" filan falan. şöylesi var mesela, buna hürriyet tarzı gazete yorumlarında da rastlıyoruz sıklıkla, sözlükte de var baya: "ne diyebilirim ki, çok harika, kaçırmayın" 'ne denilebilir ki'ymiş. amına koduğumun evladı, sana mikrofon mu uzattık ki ne diyeceğini bilemedin bi anda.
diyelim fiyatı uygun ama çok tanınmayan bir markanın herhangi bir ürünü hakkında yazılan yorumlara bakıyoruz: direkt (ctrl+f) yapıp "diğer markalar" diye aratabilirsiniz bu durumda. rahat 40 tane sonuç verir. o da diğer 50 tanesi imla hatasından çıkmadığı için. fiks yorum şu çünkü: "diğer markalara o kadar para vermeye gerek yok, aynı işi görüyor. anneme aldım bir tane, eve geldi bin tane. götüme de takıyorum artık. saçlarıma da sürdüm iyi geldi. bu fiyata kaçmaz."
aynı tip bir ürün marka olanının yorumlarına bakalım: "bu ürün elinize geçince inanamayacaksınız. sonuçta x markası kalitesi. ucuz etin yahnisi kakam gibi olur. basın paranızı, düşünmeyin. kız arkadaşıma aldım, beni öptü. nineme aldım, öldü. oleyoleyley"
arada çok nadir, belki birilerine faydam olur diye, doğru düzgün şeyler yazan insanlar var. ama bunu bulana kadar, babasına don alıp, araba kayışı olarak kullanabildiğini keşfeden insanları okumak zorundasınız. bak gene bu şeye takılıyorum ben. "ne diyebilirim ki"ye. "ne diyebilirim ki" ya! allah belanızı versin.
diyelim fiyatı uygun ama çok tanınmayan bir markanın herhangi bir ürünü hakkında yazılan yorumlara bakıyoruz: direkt (ctrl+f) yapıp "diğer markalar" diye aratabilirsiniz bu durumda. rahat 40 tane sonuç verir. o da diğer 50 tanesi imla hatasından çıkmadığı için. fiks yorum şu çünkü: "diğer markalara o kadar para vermeye gerek yok, aynı işi görüyor. anneme aldım bir tane, eve geldi bin tane. götüme de takıyorum artık. saçlarıma da sürdüm iyi geldi. bu fiyata kaçmaz."
aynı tip bir ürün marka olanının yorumlarına bakalım: "bu ürün elinize geçince inanamayacaksınız. sonuçta x markası kalitesi. ucuz etin yahnisi kakam gibi olur. basın paranızı, düşünmeyin. kız arkadaşıma aldım, beni öptü. nineme aldım, öldü. oleyoleyley"
arada çok nadir, belki birilerine faydam olur diye, doğru düzgün şeyler yazan insanlar var. ama bunu bulana kadar, babasına don alıp, araba kayışı olarak kullanabildiğini keşfeden insanları okumak zorundasınız. bak gene bu şeye takılıyorum ben. "ne diyebilirim ki"ye. "ne diyebilirim ki" ya! allah belanızı versin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar