bugün

21 tl

arkadaşımın birkaç hafta önce padova yüzünden kaybettiği para. padova, ascoli'yi yenmiş olsaydı 2 bin lira falan alıyordu. ama 5-5-5-2-2-2 düzeniyle yaptığı kuponların hepsi bu takım yüzünden yattı.

bu entry en az diğer tanımlar kadar objektiftir. bir gammaz olarak, gammaz arkadaşlarıma da selam ederim.
© copyright 2005 - 2026